ehhhh...... ik zie geen poll groetjes diana sorry ....nu wel... duurde even voor de poll in beeld kwam
ja nu wel, na het plaatsen van mijn bericht zag ik de poll.. dacht al dat ik aan nieuwe lensen toe was Ivan....ja die vind ik leuk!! groetjes diana
Ik vind Kian persoonlijk ook een hele mooie naam, maar deze kunnen we helaas niet meer doen...i.v.m. naam in de familie. Finn gaat... is niet echt een wow factor..heb ik met Kian wel.
Ik vond het lastig kiezen tussen Noah en Aiden, maar heb toch voor Noah gekozen, omdat ik die naam net wat mooier vind. Yaël vind ik een meisjesnaam.
hoe zouden jullie Liam uitspreken? als Li-jam zeg maar of als Liém? Ik vind Liam, Levi (uitgesproken als Levie) en Noël erg leuk!
Liam is een ierse naam en hoort volgens mij officieel op z'n engels uitgepsproken te worden als Liém, maar hou zelf wel van de Nederlandse uitspraak, dus als Lí-am, met de nadruk op de ''i''.
Mijn stem ging naar Liam maar ook Noah vind ik mooi en Aiden vind ik ook wel leuk Yaël is volgens mij een meidennaam
Ik heb Levi gestemd. Noel vind ik ook wel leuk (maar minder dan Levi). De andere namen zijn niet zo mijn smaak. Je zoekt een jongensnaam en in je banner staat dat je een meisje verwacht ?!?!?