Hallo allemaal, Ik ben 34 weken zwanger en mijn man en ik kunnen geen naam kiezen. We hebben nog drie namen over nl, Tuur, Mik en Siem. Wat vinden jullie, zijn zus heet overigens Fem dus daar moet het ook bij passen.... Groetjes!
Ik vind Tuur echt heel vreemd (denk gewoon aan turen) Siem vind ik niet mooi, ouderwetse boerennaam vind ik... Mik dus, die vind ik het leukste uit je rijtje
Is Ties (combi Tuur Siem) misschien nog een optie. Bij Tuur denk ik meteen aan Regilio Tuur. Mik mwaaa, niet echt Siem is dan wel de leukste naam van de drie
Mmmm, niet mijn namen. Mik moet ik denken aan 'mond'. 'Gooi eens wat eten in je mik...' Past wel t leukst bij Fem. Tuur....nee, lijkt te veel een werkwoord. Blijft over Siem.... Wat dacht je van Sven, Simon of Timon?
ik kies voor Siem, maar ik vind Siem eigenlijk ook helemaal niet leuk. Maar wel een normalere naam dan Mik (mikken/ houd je Mik) en Tuur (turen/ Regilio Tuur).
Ties vinden we ook een leuke naam maar helaas heet de buurtonderzoek zo dus dat doen we maar niet... Wat vinden julliemvan Job?
Tuur, moest gelijk denken aan een tuurstreepje Als ik dan moet kiezen word het Siem.. Maar vind alle namen eigk verschrikkelijk, sorry..
Uit de drie namen Tuur, Siem en Mik zou ik kiezen voor Siem. Maar Job die je daarna noemde, vind ik ook leuk bij Fem passen!