Hoi meiden, Eens kijken of jullie nog leuke suggesties qua namen hebben voor onze kleine meid. Zelf hebben we al wel wat namen op ons lijstje staan, maar nog steeds niet echt het gevoel van dat is 'm. De 2e en 3e naam staan in elk geval al vast, naar haar oma's: Anna Catharina. De namen die nu op ons lijstje staan zijn: Caitlin Abby (Abigail) Jasmijn Sophia/Sofia Kyra Olivia Lynn Jara Jade Evi (Evy) Marit Mila Alexis Verder moet de naam ook niet te moeilijk zijn mbt de achternaam aangezien we die ook al moeten spellen. Ben benieuwd naar jullie suggesties
In verband met het spellen van je achternaam zou ik dan gewoon gaan voor jasmijn, Marit, Sofia of Mila. De andere namen hebben toch een bepaalde uitleg nodig voor het het goed schrijven. En dan zou ik gaan voor Marit. Dat vind ik het mooiste als je dat voor haar vernoeming zet. De andere namen hebben een open klank aan het einde en dat vind ik niet mooi klinken. En Jasmijn vind ik te lang voor ervoor al maakt dat niet uit voor haar roepnaam omdat je haar vernoeming natuurlijk niet altijd noemt.
Sophie!! Mijn absolute favoriet. Hier helaas afgevallen omdat mijn zusje zo heet. Ik zou het zelf als Sofie schrijven, maar denk dat dat niet zo mooi past bij de 2e/3e naam...