Gijs en Thom was het eerste wat me bij je vorige post te binnen schoot dus daar blijf ik nu ook bij. Verder heb ik een zwak voor Jitse maar ben bevooroordeeld (Edit: haha Jitse was ook wat ik geopperd had zie ik nu ) Teije vind ik ook heel leuk! (Edit: toch niet zo naast Gijs; ivm. de 'ij' in het midden wordt het ietsjes Jut en Jul) Kjeld had ik geloof ik ook geopperd maar was meer vanwege het 1 lettergreep hebben. Gijs is zo oerhollands en Kjeld is dat niet, daarom zou deze naam voor mij afvallen puntje bij paaltje. (Edit: niet geopperd uiteindelijk, al had ik m wel ingetikt. Maar vanwege bovenstaande reden weer verwijderd ) Aaron vind ik echt totaal niet passen (en als enige van de 5 opties ook totaal niet mooi). Veeeeeeeel te bijbels. Thom of Jitse dus Zou ondanks m'n zwak voor Jitse toch voor Thom gaan. Beiden 1 lettergreep staat mooi vind ik. PS: Thom zonder -h- vind ik echt spuuglelijk
Ik vind Teije de leukste naam van je rijtje <3 Maar Gijs en Jitse de leukste combi. Tom vind ik veel afgezaagder en Gijs en Jitse zijn lekker even Nederlands. Kjeld is zo totaal anders dan Gijs (en Scandinavisch) en Aaron heeft door de bijbelse afkomst ook een totaal andere feel voor mij.
Lastige keuze, ik vind Teije de leukste naam. Maar bij het vaker voorkomende Gijs past Tom weer beter denk ik.. Jitse en Aaron zijn ook leuk!
Teije de leukste naam in je rijtje, maar naast Gijs teveel 'ij', vandaar dat ik voor Thom heb gestemd. Die ligt, in mijn optiek, het meest in de categorie van de naam Gijs.
Gijs en Tom vInd ik heel leuk bij elkaar. Ik zie er al helemaal 2 boefjes bij die samen kattenkwaad gaan uithalen . Tom zonder ‘h’ vind ik leuker, gewoon 2 lekkere duidelijke namen bij elkaar.
Theije stond ook op mijn lijstje. Maar bedenk dat mensen al gauw taaie zullen zeggen. Dat vind ik een groot minpunt.
Gijs en Teije erg leuk, ook leuke op zich zelf staande namen! Gijs&Jens Gijs& Loek Gijs&Vins Gijs&Daaf Gijs&Mees.. allemaal leuk!!