Dit vind ik toch zo bizar en gruwelijk om te lezen! Wisten we maar vaker waar dit soort dingen gebeuren, je zou zulke meisjes zo graag willen helpen. Zo jong nog, maar dit gaat hun hele leven zwaar stempelen. https://nos.nl/artikel/2356449-zeeuwse-zusjes-honderden-keren-seksueel-misbruikt-door-betalende-vreemden.html
Kun je toch niet lezen of aanhoren zonder te huilen voor die meiden. Toen ik jong was, scheen dit ook bij ons in de buurt te gebeuren. Meisje zat bij mij op school en beschouwde ik als een vriendinnetje. Ik mocht nooit bij hun thuis komen van mijn ouders. Achteraf weet ik waarom. Denk dat ik tussen de 9 en 12 was.
Natuurlijk komen ze hier niet overheen. Zo walgelijk dit. Die man was in 2004 al eens eerder veroordeeld voor misbruik. Nou, drie keer raden wat hij gaat doen als hij straks weer vrij komt
Bah misselijk makend gewoon. Ik weet dat er vroeger op station Eindhoven,ook een man was die zijn zoon verkocht voor seks. Jongen was nog minderjarig. Echt heel erg
Wat vreselijk als je een moeder hebt die haar zichzelf belangrijker vindt dan het welzijn van haar kinderen Echt hartverscheurend wat die meisjes hebben moeten doorstaan.
Ik snap dat gedeelte over de parenclub niet. Hoe kan dat überhaupt dat zo'n meisje daar naar binnen kan? En het oudste meisje is vanaf haar achtste misbruikt totdat ze volgens haar "ouders" te oud was, achttien jaar. Dus tien jaar lang misbruikt door verschillende mannen. Pff ik wil niet weten hoeveel mannen dat zijn geweest en dan het idee dat zij nog wel vrij rondlopen
En dan de zin over "nog een kind nemen zodat je lekker vroeg kan beginnen ". Misselijkmakend. Bij beide onmogelijk maken om een kind te maken of überhaupt seks te hebben
Ik vind eig dat ze die moeder nog het hardste moeten straffen! En ik vind het ook vreemd dat ik zo’n klein dorpje er nooit iemand wat gemerkt heeft
Echt om te kotsen. Te smerig Zulke mensen zouden nooit merr vrij moeten komen Die meisjes zijn als beesten behandeld, gedrogeerd om ze als een lappenpop te laten meewerken Echt te smerig gewoon
Van zulke berichten word ik zo naar. Kan het maar met moeite lezen. Vreselijk. Hoop dat de meisjes zich ooit nog veilig kunnen voelen.
Verschrikkelijk Maar wat ik ook heel akelig vind, al die jaren moet er toch iemand geweest zijn die dit gezien heeft en had moeten melden? In die parenclubs, is er dan geen enkele andere vrouw geweest die het niet vertrouwde? Geen enkele man die onraad rook? Niemand die de politie heeft gebeld? Absolute klootzakken zoals deze non-ouders zul je helaas altijd hebben. Hoerenlopers ook. Maar ook die hoerenlopers kunnen toch melding maken van vrouwenhandel en gedrogeerde vrouwen?
Zo vreselijk dat het gewoon bizar is. En die "moeder" die zoiets jarenlang gefaciliteerd heeft... Toch wel gek dat niemand in die parenclubs aan de bel trok. Ik zou eerder denken dat dat geen parenclubs maar pedoclubs waren.
Dat laatste indd, hoe is het mogelijk dat zo'n figuur gewoon weer terug in de samenleving komt zonder enige controle. Bah, meisjes zijn voor hun leven getekend.
Maar dat kan toch niet de reden zijn geweest dat je er niet thuis mocht komen van je ouders? Want dat zou betekenen dat je ouders ervan wisten, dat kan toch niet kloppen?