Hallo dames, Uit de jongensnaam zijn we al, maar voor een meisje zijn we nog niet helemaal uit we hebben er wel een paar. Heeft er iemand nog ideeën dat goed bij Brent past. Niet te lange namen, ook niet al te veel voorkomend. Alvast bedankt
Lorraine (is misschien wat lang maar wel apart) Yana Carmen Lizzy Tanja Roxanna Mira Leah Dawn (zons opgang in het engels) Merel Noelle Sharona isis Odessa Wynona Quincy Anna Gwen ida Ruby Bridget nou zo even uit me mouw geschud voor je
Alyx Bibi Coco Dana Elin Evie/ Eefje Fay(e) Floor/ Flora/ FLore Guusje Holly Ivy/ Izzy Iris Julie Jolie Jenna/ Janna Kato Lena Loïs Lana/ Lara Mara Mila Nine Noëmi Noa Puck Romée Stella Sara Sterre Tara Vajèn Viënna/ Vienne Venna Vera Zara Zoé
Ik vind Viënne heel leuk bij Brent. Wel een ander soort naam, maar wel erg leuk. Loïs en Zoë (of Zoé, maar Zoë vind ik leuker passen) vind ik er ook leuk bij.
Thnx dames, Er zitten er een hoop tussen die ik erg leuk vindt, maar manlief vindt daar niks aan helaas. Er zijn er ook al een hoop bezet door bekenden. Het gaat bij ons tussen Steffi of Kaitlin, ik vindt ze allebij wel leuk maar Steffi vindt ik zelf wat stoerder.
ik vind Steffi het leukst passen bij Brent, maar zou dan zelf kiezen voor Steffanie- roepnaam Steffi . Maar tja, Kaitlin vind ik een leukere naam . Wij hebben zelf bewust gekozen voor de spelling: Katelynn - omdat ik zowel Kate als Lynn erg mooi vind en Kate als afkorting ook wel een leuke stoere naam. (wist je dat er voor de naam Kaitlin zo'n 20 manieren van spellen zijn?!)