Het is en blijft een verbastering van een anderszins mooie naam... Waarom moet daar aan gesleuteld worden?
Hihi, lekker sleutelen..hebben we bij Tyas ook gedaan er zijn al zoveel Daans en Milans etc.(no offence) Nou dan heb ik er nog wel een paar..Symon roept veel reacties op. Vinden jullie dan: Boyan, Bódy of Vynce het leukst ipv Symon
Die - jon. Ik weet niet goed wat er nu speelt in NL qua namen (Woon er al sinds 1997 niet meer), maar ik kende vroeger een Dyon. Jij vroeg namen met een Y, dus vandaar. Symon vind ik persoonlijk te ver gezocht, zéker als de enige reden dat je de 'i' door een 'y' wil vervangen vanwege één of ander ééndagsvlieg flutbandje waar je over een jaar niets meer van zal horen... Ik zou het persoonlijk gewoon bij 'Simon' houden.
Hihi die Dei-on was een grapje hoor..ik snappem helemaal! Dyon is ook wel leuk..heb ook nog eens het 'geluk' om in de kinderopvang te werken..dus heb met veel namen een associatie, erg leuk. Zo vond ik Dylan ook altijd leuk..maar dat jong was zooooo vervelend!Daar kon ik maar niet vanaf Bedankt voor het meedenken hoor!!
Je gaat me toch níet serieus vertellen dat je Bob Dylan in je opvangklasje had he? Mijn God, vertel me, hoe is hij in het echt? Speelt hij werkelijk elke dag op de tamboerijn????
muhahha.... Ok even op je topic.... Ten eerste tyas geweldig!!!! Wauw! Simon, een leuke naam maar te simpel bij tyas vind ik zelf. Ook al schrijf je het als symon. Wat ik overigens gewoon als sie-mon zou uitspreken. Maar als het voor jullie de naam is who cares... lekker doen toch! Vind van je andere lijstje Body en Vynce ook mooi....
Ik zou Seimon zeggen. Eerlijk gezegd vind ik het een vervelende naam voor de jongen later, hij blijft spellen. Simon met een 'i' meneer? Neehee, met een 'y'. Huh meneer? Simony? Nee ik zou het niet doen.
Vind ik ook allemaal echt niks. Maar ik vind namen met een Y sowieso ordi, en deze namen zijn dan ook nog eens raar (mijn mening). Body, lijf?
Ik vind Simon een leuke naam. Symon zou ik uitspreken als Simon, maar ik vind het niet mooi staan. Zo'n naam komt op mij over als ouders die erg hard probeerden om apart te zijn. Zo kende ik ook een Roj op de middelbare school, vond ik ook altijd zo raar staan. Mensen vroegen altijd aan hem: "Zijn je ouders dyslectisch ofzo?"
body spreek je toch gewoon uit als boo-die niet een is een naam die best wat vaker voorkomt. Vaak wordt het dan wel geschreven als Bodi.
Ik vind Boyan wel echt een leuke naam. Maar ik ben dan ook van de ietwat apartere namen. Simon zou ik ook zo (Simon) schrijven.
Vandaar de ó...Boooo die maarja, die fout ga je ongetwijfeld krijgen. En tja, meningen verschillen hihi, gelukkig maar toch? Anders zou iedereen hetzelfde cheten