Without struggle, there is no progress! En deze kwam ik pas ook nog tegen, vond ik ook wel mooi. Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
(Die van Mirro (The way we speak to our children, becomes their inner voice) vond ik ook echt heel mooi en dat geloof ik ook echt!) Ik had hem laatst ook al geplaatst in een topic, maar dit is mijn belangrijkste..
Live, laugh, love. Dit zijn de dingen in het leven die ik heel belangrijk vind. Heb een hele tijd geleden besloten om het vast te laten zetten op mijn lichaam, in de vorm van een tattoo, maar ik wacht even tot na de zwangerschap!
de eerste zegt mijn moeder al zolang ik mij kan herinneren tegen mij, omdat ik enorme last van faalangst heb. met dat zinnetje in mijn achterhoofd ging ik er dan altijd voor! -meer dan je best kan je niet doen. -leer van gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag! -every story has an end, but in life every ending is just a new beginning.
Verstandig spreken is heel moeilijk, verstandig zwijgen nog veel moeilijker. Als je een anders was.. zou je dan bevriend willen zijn met jezelf?
Meerdere teksten: Een nieuw leven, een klein wonder. Het lijkt zo gewoon, maar voor ons heel bijzonder. Ook de songtekst van blof van het liedje hou vol hou vast. Op de muur van de babykamer hebben wij de tekst: We loved you from the very start, You stole our breath,Embraced our hearts Our life together has just begun, You're part of us sweet little one
Die is lief! Ik vind deze t mooiste; Het mooiste wat het leven biedt, Zijn af en toe de dromen, Dat alles nog beginnen moet En het beste nog moet komen Van toon hermans!
Van het concept des levens...heeft niemand het program... Er komen prachtige dingen voorbij... het mooiste gedicht vind ik van Hans Andreus...voor een dag van morgen....
Een beetje stom, maar ik vond deze van Dr Phil heel treffend: Sometimes you make the right decision, and sometimes you have to make the decision right Of te wel: ga niet zitten mokken of treuren als iets niet gaat zoals je had gewild, maar zoek naar een manier of er alsnog het beste van te maken.
Yesterday is history, towmorrow is à mistery and today is à gift, That is why we call it present. Verder heb ik een tatoeage van een spell uit de boeken van Harry Potter: expecto patronum (ik ben een die hard fan) Daar heb ik heel veel aan gehad op moeilijke dagen