Ook al duurt het nog wel even voor wij voor een derde kindje gaan. Vind ik het gewoon heel leuk om over de namen na te denken. De meisjesnaam die we bij onze zoon hadden gebruiken we bij een meisje. Maar een jongensnaam kan ik maar niet opkomen. Nu ben ik heel kritisch. Wil een leuke beetje degelijke/chique naam. Met 6 letters en 2 lettergrepen. Ze mogen niet beginnen met een F. of een P. Onze 2 andere kids heten F.éline en P.epijn. Benieuwd wat jullie suggesties zijn
Cédric Jilles Steven Tijmen/Tiemen Jasper/Kasper Marnix/Marnik Marcus Mathis Camiel Werner Xavier Silven/Silvan Viktor Barend Justus Yorben Rogier Allard Kieran Nathan Quentin Wouter Arnoud Antoon Dinand Moritz Sverre Eugène Jelmer Edward Yorick Ceasar Thimon Lester Lorent Nordin Sibren Sietse Thorbe Yourie
Marcus Kieran Samuel Tijmen Laurens Morris Cornel Leander Iskander Jurjen Jasper Jesper Jorrit Julian Matthijs Wouter Gideon Marnix Merijn Lennart Clement Jurgen Sander
Viktor is inderdaad heel leuk! Kwam ook nog Hessel tegen ook wel een optie misschien. Bedankt voor het meedenken alvast! Berend vind ik ook wel heel tof, maar misschien iets te oubollig? Het rotte is dat wij een hele grote familie hebben en heel veel namen al vergeven zijn, of die erop lijken.
Wessel kan ook nog. Ik vind Berend/Barend best wel kunnen hoor...als je de naam mooi of leuk vind dat telt toch?
Arthur Roemer Walter Wicher Willem Ingmar Nander / Wander / Lander / Xander Jarick Robert Basten Harmen Timber Jelmar Zeeger / Seeger Jochem Caspar Gerben Gerwin Roelof Marten / Martin Egbert Bjarne Teunis Rutger Ramses Sweder Hebert
Namen die ik erbij denk....(Misschien al genoemd, of niet helemaal aan je eisen voldoen): Leander Sander Boris Allard Bastijn Bastian Dorian Didier Florian Mathieu Laurens Silvijn Willem Rogier Erwin Pieter Dieter Olivier