Heb er eentje, niet van kindje maar mijn eigen moeder! Stond wel even met mijn mond vol tanden! Ik 'klaagde' dat onze hond de laatste tijd zo trekt aan de riem. Zegt mijn moeder: 'die hond doet niets anders dan normaal! Je loopt zelf gewoon een stuk langzamer'. Euhhhhh.....
Afgelopen week de schoolfoto's meegekregen. Die moet je nu via het internet bestellen. aar je kreeg dan de 2 verschillende foto's mee en dan kan je kiezen. Op de ene foto was zoonlief een klein glimlachje er uit aan het persen en op de andere foto lachte hij breed uit. Zijn gezicht zag er wel heel anders uit. Komt hij dus met zijn foto's aangelopen en zegt : Kijk mama dit ben ik en dit is een vriendje.... Ik dacht huh hoe kom je daar nou bij, nou we hebben alles hetzelfde maar deze ziet er anders uit dan ben ik niet. M ja hij is ook blond dus laten we het daar maar op houden.
Ik zat laatst met ons zoontje in de wachtkamer van het ziekenhuis. Komt er echt een gigantisch dikke kerel binnen die zich op een stoeltje frot. Gaat mijn zoontje voor hem staan en wijst naar hem en zegt dan hard en grommend: kijk mama dat is een heeeeeele grooooote papa. De hele wachtkamer in een deuk. Behalve die meneer 😬
Mama, waarom ga je werken? Om centjes te verdienen. Waarom? Om leuke dingen te doen, om eten te kopen... Als we geen centjes hebben kunnen we dat allemaal niet. Ach mama, als de centjes op zijn, kopen wij toch gewoon nieuwe?
Jammer dat die meneer er niet mee kon lachen. is toch kinderlijke onschuld... Bij zoonlief in de klas heeft er een mama een hoofddoek. Laatst stonden we ergens te wachten, stond daar ook een dame met een hoofddoek. 'Kijk mama, dat is de mama van Lina!' Maar de dame in kwestie kon er wel om lachen. Hebben nog even een babbeltje gedaan.
hier bij de supermarkt... We hadden citroenen. Dus onze kleine man zegt tegen de meneer achter ons... kijk ! gele citroenen ! Ja zegt die man dat zijn gele citroenen, goed zo.. Zegt ons zoontje heel bijdehand... ja uhhh dat zeg ik toch iedereen moest iig wel lachen hahaha
Mama, waar is dit vlees van gemaakt? Van een varken Oh, dat hoef ik niet dat is zielig Even later; Mama, is dat varken wel dood? Ja, natuurlijk is dat varken dood, anders kun je het niet eten Oh, dan wil ik wel, want hij is toch al dood
Zat net met mijn moeder te appen. Ze komt zo langs Mama: "ik neem wat lasagne en kwakemole voor je mee" Ik: "dankjewel! Van gisteren of vorige week ?" (M'n moeder bewaart restjes absurd lang) Mama: "lasagne van gisteren. En de kwak is vers!" Mamaaaaaaaaaaa!!!!! En ik ben normaal niet van de schunnige grappen hoor maar dit!
Had vorige week een klant aan de lijn die een beetje paniekerig vertelde dat haar cavia moest bevallen. Volgens haar had ze al 10 cm ontsluiting!! Ik moest echt moeite doen om mijn lachen in te houden... arme cavia