Wij hebben onze verzekeringen nu overal en nergens lopen. Ik wil graag daar vanaf zijn en een pakket nemen bij 1 verzekeraar. Maar omdat ik het vergelijken zo lastig vind, en liever een goede dan de allergoedkoopste wil, vraag ik hier jullie ervaringen met verzekeraars. Wij willen graag: opstal inboedel aansprakelijkheid, all risk (dus ook als je kids of je zelf schade aan je eigen spullen veroorzaakt). Onze levensverzekering (die bij de hypotheek hoort), zit bij Interpolis
Wij hebben alles bij de univé lopen, inclusief auto en zorgverzekeringen. Ik vind het gewoon handig dat alles bij elkaar zit en we hebben hier in het dorp een kantoor dus als er iets is kan ik gewoon even naar binnen lopen. Hiervoor was ik verzekerd bij de Friesland, ook wel goede ervaringen mee.
Ow ja, auto, das ook n goede zorgverzekeraar stappen we elk jaar over dus die laat k maar apart Ik heb op independer gekeken, Kwam op Aegon uit. Maar zegt me niks...
Voordeel is als je alles onder 1 maatschappij hebt dat je meestal wel korting krijgt. Dat kan behoorlijk oplopen. En je moet eens kijken of je via je werk een collectiviteitskorting kan krijgen, dat kan soms ook nog wel eens schelen.
Ow ja, nog n vraag. Bij autoverzekering vraagt ie naar aantal schadevrije jaren. Maar ik heb geen schadevrije jaren, ik zit nog in een malus-fase. Drie jaar geleden heb ik een aanrijding gehad waar ik dus bijna vanaf ben. Wat vul ik dan in? 0, -1?