Wie heeft er roze/ paars in de woonkamer gebruikt ( foto's)

Discussie in 'De lounge' gestart door one of kind, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,

Ik krijg vrijdag de sleutel van ons huisje en nu wil ik graag paarse of roze accesoires .
    En evt een licht roze of paarse muur.
    Ben benieuwd wie dit nog heeft en voorbeelden

2. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik heb wel veel roze accenten zoals kussentjes en tierelantijntjes. Muren heb ik wit en een lange muur van 12 meter mudgrey (taupe). Hier staat wel een kast en de keuken tegenaan welke wit zijn dus dat breekt wat. Persoonlijk zou ik dus de accessoires roze/paars doen en niet een muur (tenzij een kleine muur) maar dit is natuurlijk persoonlijk. Wij hebben voor een taupe muur gekozen omdat dat eigenlijk overal wel bij past. Met roze/paars ben je dan weer zo gebonden.

3. tuc

tuc Niet meer actief

wij hebben 1 knalroze muur (fuchsia) wil wel een foto voor je nemen, maar weet niet of het nu goed te zien is omdat het al donker is.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Even offtopic: Gefeliciteerd met je huisje :D Had je nog willen pben hoe het nu gaat en hoe het zit met huisje. Ga je in dezelfde stad als je ouders wonen? Leuk joh eindelijk iets voor jezelf en je prachtige prinsje :)

Ontopic: Ik zou het ook zo doen zoals mh81.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd.
    Stuur je zo pbtje:D
    S is sprookjesboom op de laptop aan het kijken hahaha

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bekijk bijlage 363452

Bekijk bijlage 363453

Ondertussen ziet het er zo niet meer uit. Maar wij hadden het plafond de aller lichtste kleur paars. De muren een kleur donkerder de kozijnen nog een tint donkerder en de deuren de aller donkerte in die kleur serie. De accessoires wit, zwart grijs/zilver.
    We kregen veel complimenten van mensen over de inrichting en kleur keuze. In de flat hadden we roze en paarse accessoires zal daar zo ook even foto's van zoeken. De muren waren daar heel licht roze met zwart.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hebben een houten vloer, witte muren en een hele lange muur ook taupe (Sahara). Bruine bank met paarse, roze en crème gekleurde kussens. Roze en witte kaarsen. Het is hier behoorlijk Rivièra de maison-achtig eigenlijk met voor nu roze en paarse assesoires. Zoals al eerder is genoemd zou ik niet snel de muren een opvallende kleur doen, maar je spulletjes gekleurd. Wil je van de zomer naar blauw of groen (bijvoorbeeld) dan is dit zo veranderd.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

In ons vorige huis hadden we een L-vormige kamer met keuken erin en hebben we de lange muur in horizontale banen geschilderd: leek de (kleine) woonkamer extra lang en groot door :) Bovenste laag paars, dan een laag wit, dan bruin en dan weer paars.
    Verder een aantal paarse accessoires, zoals kussens op de bank, vazen en lampjes.

Nu hebben we de muren zandkleur en een donkerbruine/grijs-tint. Rolgordijn voor, in-betweens en eettafelstoelen zijn paars. Verder nog steeds de paarse accessoires :)

Zo even geen foto, die van ons vorige huis moet op de pc van mijn man staan, zal eens zien of ik daar morgen tijd voor heb :)

9. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook een paarse muur met paarse accessoires. Heb je een foto'tje gestuurd op facebook!

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    wij hebben grijs/paars helaas geen foto's maar tis wel een mooie combinatie

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Paarse stoelhoezen, paars vloerkleed en paars en witte kussens..
    De meubels zijn zwart/donkerbruin

12. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat leuk zoveel reacties dank jullie wel!
    Ziet er mooi uit overigens!
    Nog ff en ik kan gaan beginnen

14. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik zal zo ff wat foto's plaatsen weet alleen niet of het te donker is.

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier alle muren en duren wit,donkere vloer en donkere meubels.De grootste muur lichtroze en rolgordijn paars.De accessoires zijn veel in roze.Boven alles wit donkere vloer en fuchsia rolgordijnen.
    Zal kijken of ik morgen wat foto´s kan maken,nu is het te donker om een goed beeld te krijgen.

16. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Wij hebben de muren wit, met 1 muur grijs (ptmd). Verder roze accessoires. Grijze banken, roze kussens, houten vloer. En verder roze tierlantijnen.

17. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Wij hebben het grijs met paarse accessoires

18. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb een hele lichte vloer (zandkleur)
    een lichtgrijze muur, tafel en bank
    roze zijn de kussentjes van de bank, het bijzettafeltje etc.

Ik heb gekozen voor een heel neutraal huis waarbij ik met accenten een andere sfeer kan maken. In de lente houd ik van pastelkleuren en in de winter vind ik diepe kleuren wat mooier (donkerrood etc). Dit bevalt mij al jaren heel erg goed!

19. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie woning meid!!!
    Ik heb ook sinds kort een woning,en ik heb 1 lange muur oud roze geverfd. Best gewaagd maar ik had het idee van,eindelijk een eigen huis,gewoon ff proberen! Mocht ik het beu zijn schilder ik het zo weer over met een wat neutralere kleur.

Heb nog geen foto helaas..

20. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier wat foto's

Deel Deze Pagina