de pil; microgynon 30

Discussie in 'De lounge' gestart door ch11, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Gisteren besteld bij de herhaalreceptenlijn, net opgehaald. Maar de apotheker zei; dat de levering verkeerd was of fe verpakking.. dan wist ik daar vanaf.
    Maar toen zag ik de strip, de pil heeft een andere kleur; is nu geel ipv wit en de naam op het doosje is veel anders.
    Nu dacht ik; de apotheker zou er wel verstand van hebben en het zou wel niet erg zijn om voor een keer een hele andere pil te hebben.
    Maar nu denk ik; heeft de apotheker het wel goed gehad.
    Zouden jullie hem gewoon slikken tot dat die op is?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoe heet ie?

Zou gewoon hetzelfde moeten zijn. Ik heb ook al verschillende versies gehad van de microgynon.

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

waarschijnlijk die goedkope nep variant die ik ook heb. moeilijke naam. bagger. ik heb nu weer mn derde strip en ben gewoon midden in de strip ongesteld. ik heb een afspraak gemaakt 22 april bij mn gyn. ik wordt gek van die anticonceptie. mirena ben ik verloren ( ook lekker) en nu ditgezeur weer met die pil. kijken of hij nog iets goeds weet en anders knoopje erin

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Zou goed kunnen dat de stofnaam erop staat, ethinylestradiol/levonorgestrel Sandoz.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Hier precies hetzelfde Henkie, ik haal ook steeds het einde van de strip niet.

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Wat staat er op de strip zelf?

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Nee.
    Als de pil er anders uitziet zou ik altijd even bellen/langsgaan om te vragen of de samenstelling wel hetzelfde is!
    straks zit je met een (ongewenste) zwangerschap...

Succes!

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

ik heb ook die gele pillen, die ethinylenogwat. Is idd een goedkoper variant en moet geen kwaad kunnen zeggen ze...
    ik heb het nu ook met Topamax.. Vorige keer gewoon Topamax geslikt en nu opnieuw begonnen en kreeg nu Topiramaat Actavis ofzoiets mee, is denk ik ook een goedkopere versie van het ´echte´ merk.

9. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ze zeggen dat het hetzelfde is als de microgynon, maar het is echt een andere pil. Ik zou terug gaan en de echte originele microgynon vragen.

10. henkie24

Ja die ja.. ik wordt er echt niet goed van joh.:( eerst mn mirena die ik ineens tussen mn benen had hangen;) en nu dit weer. ben er zo klaar mee. neig steeds meer naar sterilisatie. ben voor 90% zeker geen kinderen meer te willen. omdat ik 3 echt genoeg vind. straks lekker vind als ze groter worden en ik 80% kans heb op probleem zwangerschap bij een vierde. dus genoeg redenen. ik denk dat die 10 procent twijfel altijd wel blijft. echt zo definitief dan he. moeilijk moeilijk

11. henkie24

so echt wel. zit gewoon goedkopere spullen in. anders kunnen ze net zo goed microgynon geven toch?;)

12. ik ben er net een maand mee begonnen.
    Ik had vroeger trigynon.
    die wilde ik helemaal niet meer slikken, daar kreeg ik zulke trieste gevoelens van.

vanwege mijn hoge bloeddruk hebben ze deze pil voor geschreven.
    ben benieuwd

13. singa

singa Niet meer actief

Dan zou ik wel eerst informeren of die wel vergoed wordt.

14. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik begrijp niet wat je bedoelt

15. singa

singa Niet meer actief

Hier ook problemen. Ik kon niet eens de pil meer doorslikken. Ik ben er uiteindelijk maar helemaal mee gestopt. Ik voel me een stuk beter nu.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja liefste zou ik ook stoppen want voel me zo afgestompt en een libido van een ijskast.. maar goed, wat dan?

17. Bri

Bri Niet meer actief

De pil wordt toch sowieso niet vergoed?

18. spiraaltje
    prikpil
    implanon (staafje in arm)
    steraliseren

19. henkie24

prikpil wordt denk ik mijn laatste optie. maar eigenlijk ben ik al die hormonen zat. ik voel me zonder vele malen beter. koperspiraal durf ik ook niet meer aan. volgens mij ben ik van binnen zo opgerekt dat niks meer blijft hangen daar hihi

20. henkie24

volgens mij hoef ik voor die leverhuppeldepup pillen niet te betalen. maar durf het niet zeker te zeggen

Deel Deze Pagina