Echt super gaaf! Ik heb vandaag een hele grote en een mega-zonnebril gekocht. De man van mijn vriendin vond me straal voor paal lopen, maar ik vind m sjiek. Met een knipoog hoor. 8)
Ik vind er peroonlijk niks aan. Je moet er een gezicht voor hebben en dat heb ik niet. Liefs, misspuma
Ik vind ze wel mooi staan bij de juiste persoon. Ik heb een klein hoofd en dan zo een grote bril daar verdwijn ik achter. Dan moeten de mensen me zoeken. Trouwens zo'n hele gezicht bril hoeft van mij ook weer niet. Sommigen zien eruit als meikevers.
hahahah ik zit de halve dag mijn leerlingen uit te lachen met die duikbrillen! hahahahha sommige meiden zien er erg leuk uit met dat ding.. maar bij de meeste is het echt een duikbril... sommige zijn dan ook echt te groot! groetjes
ik heb er ook 1 gekocht... vind ze super leuk.. mijn vriend wilde er alles voor doen, dat ik m niet zou kopen, maar toch gedaan... en nu vindt hij het toch ook wel leuk... ik vind het inderdaad ook een bepaalde "look" hebben... en van die "normale" zonnebrillen kunnen nu gewoon ECHT niet meer... maja... das mijn mening
Ik heb geen idee over wat voor zonnebrillen jullie het hebben.. Iemand een plaatje of en link?? Dan kan ik de poll invullen!