Zoals de titel al zegt zijn wij op zoek naar dé jongensnaam! Wij hebben 2 namen die we erg leuk vinden en in theorie kan het ook heel goed 1 van die 2 worden, maar we willen graag verdere opties ook nog niet uitsluiten, dus kom maar op met die ideeën! De namen die we zelf in gedachten hebben zijn: Kian/Kyan & Yari/Jari graag ook vermelden welke schrijfwijze jullie leuker vinden!
Oh ik vind ze beide erg leuk!! Manlief is helemaal gek op Yiri/Jiri maar denk dat ik hem Yari/Jari even voor ga stellen Maar als ik moet kiezen.. Kian!
Yiri vind ik ook geweldig! Maar manlief vind het hier dus helemaal niks, Yari kan hij daarentegen wel mee leven!... Ik denk dat ik toch zelf ook meer naar Kian neig...
Bij Yari denk ik meteen aan die vent met zijn dikke lippen en de make-up kwast Los daarvan vind ik yari wel leuker dan kian. Groet Erin
Vind Kyan en Jari beide erg leuk ! Levi Rico Milan Dyon Sven Lars Mike Nino Jesse Noah Aaron Boaz Sem Vince Joran Ruben Dani Luca Timo Tycho Jonne Sten / Stan / Stijn Roan Jarno Jesper / Jasper Owen Twan Lars Cas Luc / Luuk Nick Tom Zit er wat tussen ?