Wij zijn op zoek naar zowel een jongens als een meisjesnaam onze dochter heet L.ieke. Wie helpt ons op weg? Tot nu toe hebben we Thijn en Femke. Twee namen die eindigen op ke zou dat kunnen?
Ja hoor ik vind het prima kunnen dat ze beide op 'ke' eindigen! Klinkt ook zo gezellig! Lieke en Luuk Lieke en Mieke Lieke en Meike Lieke en Guus Lieke en Joep/Youp Lieke en Tim tja en zo kun je nog wel even. Vind eigenlijk heel veel goed passen bij Lieke. Succes!
Wat ik trouwens ook een leuk naam vind is Thijs maar een collega haar zoontje heet zo en dat voelt dan niet goed om die naam te gebruiken. Net of je dan naaapt tenminste zo voel ik dat
Ik heb ook een collega die een Thijs heeft. Heb er zelf geen moeite mee. Vind Thijn een erg leuke en stoere naam dusbhet maakte mij niet uit dat dat andere jochie Thijs heet! Succes met kiezen!
Nee ik bedoel dat ik niet voor Thijs zou kiezen omdat collega haar zoontje zo heet Vl vind Thijn ook een leuke naamjoepie!
het maakt toch niet uit of het zoontje van je collega zo heet. als jullie het een mooie naam vinden dan is dat toch gewoon zo. Ik vind thijs ook een leuke naam en anders Ties en voor een meisje nynke minke, ninte meike succes met een mooie naam uitzoeken. er is zo veel keus en zo veel mooi's liefs esther
Ik ken een: Lieke en Anne Lieke en Romy Lieke en Jurre wat ik ook leuk vind is: Joris Wessel Jorn Gijs Cas Noud Merel Mara Ella Sara Evi
Mijn oudste heet Maaike! Heb zelf ook nog gedacth aan Lieke en Nienke.... Hier is het Tessa geworden, maar ook dat past bij Lieke...