Ik hoorde gisteren de naam ischa (jongen) Op zich vind ik het een leuke naam! Alleen nou vraag ik me af of jullie het meer voor een jongen of meisje vinden? En wat vinden jullie er van?
Vind het wel een leuke naam. Ken in de buurt wel Isa en Isah, maar dan zijn juist weer meisjes. Ischa.....Mischa.. je hoort die naam niet veel..
Hm, Ischa....ik ben er nog niet over uit of ik 'm echt leuk vind... Het is overigens een (joodse) jongensnaam.
Ik moet dan gelijk denken aan Isha of Aisha. Zijn allebei hindoestaanse meisjesnamen. Vind ze allebei mooie namen en Ischa vind ik ook leuk, maar dan voor een meisje.
Ischa vind ik op zich wel leuk, maar dan zou ik eerder voor Mischa kiezen. Wel originele naam, hoor je niet vaak.
Bedankt! Ischa vind ik zelf ook meer voor een meisje, lijkt op aisha of isa.. Wij krijgen een jongen... Dus dat wordt um toch maar niet. Mischa vonden we erg leuk maar wordt afgekort mies en daar heb ik verkeerde associaties bij verder zoeken maar weer!
Waarom zou je t afkorten dan? Sommige mensen maakten van Julia ook Juul, gelijk de kop ingedrukt, ze heet Julia! Als ze t later zelf doet, is haar keus. Maar voor nu blijf ik mensen verbeteren als ze t afkorten, gebeurd nu ook niet meer. Hier geen verkeerde associaties hoor met Juul, vind t gewoon niet mooi