Hallo Ondertussen alweer 32 weken zwanger en we komen er niet helemaal aan uit. We krijgen na 3 jongens een meisje. Nu twijfelen we tussen 2 namen. Welke naam zouden jullie kiezen en waarom. De namen van onze jongens zijn M.icah, I.lya en B.oaz Welke naam vinden jullie er hel leukste bij. S.ilje of M.aeve Alvast bedankt!
Meave, al denk ik wel dat de naam voor veel mensen lastig gaat zijn. Dat men niet weet of het bijvoorbeeld Meef/Meefie/Meeve/Mieve is. Silje is wat dat betreft makkelijker en vind ik ook erg leuk bij de namen van jullie zoontjes.
Maeve! Stond bij ons ook op het lijstje maar is afgevallen vanwege het rijmen... Silje vind ik persoonlijk niet leuk en ook niet zo goed bij de namen van je andere kinderen passen.
S.ilje staat echt heel hoog op mijn lijstje, prachtige naam. Helaas kunnen wij i.v.m. de achternaam niet voor een voorletter S kiezen. Maar het lijktt qua uitspraak wel een beetje op de naam van je zoon. 2 keer 'ielj' ?
Maeve! Ik heb nog nooit van Silje gehoord en het lijkt of er wat letters missen. Waar komt de naam vandaan?
Bedankt voor jullie reacties. Wbt de uitspraak van Maeve maak ik me niet druk om dat is een paar keer tegen iedereen zeggen en dan weten ze het ook. Hebben we bij de eerste 2 ook " last" van gehad. Silje is een Scandinavische naam.
Maeve! Silje vind ik persoonlijke echt geen mooie naam, lijkt voor mij op Silke maar dan verkeerd geschreven.. Vind het ook niet lekker uitspreken en het lijkt kwa uitspraak op de naam van een van je zoontjes..