Hallo allemaal, Hier toch maar een account aangemaakt om jullie mening te vragen. Voor een meisje staat de naam vast: Amélie Isabelle. Wat betreft de jongensnaam is er nog twijfel. De volgende namen staan op het lijstje: Hugo (mijn favoriet) Alexander (roepnaam Alex/Lex) Maximilian (roepnaam Max) Felix Gideon Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze namen en eventuele toevoegingen aan dit lijstje. Alvast bedankt!
Ik vind Hugo Alexander een mooie combi, de andere namen als voornaam zijn niet mijn smaak, maar als jullie één daarvan het mooist vinden, moet je dat natuurlijk gewoon doen. Amélie Isabelle vind ik overigens ook heel mooi.
Jullie meisjesnamen vind ik prachtig. De jongensnamen vind ik allemaal niet zo. Misschien; Florian Olivier Floris Sebastiaan Matthijs Tobias Maurits Benjamin
Bedankt voor jullie reacties. Hugo Alexander vind ik ook een mooie combinatie. Sebastiaan vind ik ook leuk, maar dan meer als tweede naam.
Wat een prachtige meisjesnaam! Van jullie jongensnamen vind ik Gideon het mooist! Misschien nog: Bastiaan, Casimir, Daniël, David, Elias, Jelmer, Jonathan, Mathijs, Maurits, Morris, Samuel, Thobian, Wessel, Xander, Yanick
Oooh Gideon! Zo'n mooie naam . Hugo vind ik ook erg mooi, en Felix ook. Alex en Max vind ik helemaal niets.
Hugo en Felix vind ik vreselijk. Alexander het leukst. Sebastiaan ook wek leuke optie. Echt mijn smaak is het niet, maar vind het prima namen.
Meisjesnaam super!! Jongensnaam geen . Misschien; Florius Dorian Jurriaan. Marcus Morris Olivier Lieuwe Laurens Jasper Sjoerd Mathias Jonah
Bedankt voor jullie reacties en suggesties. De verdeelde meningen maken het er niet makkelijker op Jonathan en Samuel vind ik ook leuk. Misschien alleen iets te bijbels voor ons. Ik zag ook meerdere keren Mathijs voorbij komen. Die naam vind ik zelf niet leuk, maar Matisse dan weer wel.
Wat een mooie meisjesnaam! Felix ook super. Gideon en Alexander vind ik ook mooi. Misschien: Leon, Florijn, Floris, Philip, Loïc, Tijler, Friso, Wander
Alex(ander) en Felix vind ik erg leuk! Met Hugo en Gideon heb ik vreselijke associaties, Hugo als toppunt van kak, en Gideon met een (ik hou het netjes....) onopgevoed kind, dus die namen kan ik niet los zien. Maximilian gewoon niet mooi. Fabian nog een optie misschien? Amélie vind ik een hele leuke naam, maar hoor hem de laatste tijd wel erg vaak. Aurelie vind ik dan leuker!
Bedankt voor jullie reacties weer! Floris valt voor ons af vanwege een negatieve associatie met deze naam. Fabian ook leuk, maar een kennis heeft haar zoontje net zo genoemd, dus die valt ook af. Leon en Loïc ook leuk!