Weet iemand of ze canvas doeken verkopen bij de blokker? Gewoon van die witte die je zelf nog moet verven? Weet dat ze ze bij Xenos en Action hebben maar die heb ik niet in de buurt... En heb ze als het kan vandaag nodig hahaha
Ahh super dan wip ik straks ff bij de blokker naar binnen En kan ik samen met zoonlief gaan vingerverven
Nou net bij de blokker geweest hadden ze ze niet. Maar ik moest even de lidll in en daar hadden zij ze wel Ff foto uploaden van het resultaat View attachment 247082 Tadaaa
hoeft toch niet, zo ziet papa meteen dat het van z'n kleine mannetje komt ik vind het geweldig ! zo'n cadeau is veel mooier en leuker dan iets aangekocht in de winkel zijn de mooiste cadeaus die je kan krijgen
nee tuurlijk niet!! tis toch juist leuk om te zien van wie die het heeft gehad? waarom zou je dat verbergen? picasso en rembrand zette hun namen toch ook op de voorkant van het doek niet op de achterkant?
jij hebt zo'n leuke avatar brabbel (even lekker offtopic hihi) maar vind TS vast niet zo erg (hoop ik, anders buk ik gewoon hihi)
Ik ga ook off topic mee ff.... Mijn kleine man word geboren t jaar van de draak, en staat als een soort gelukssymbool voor de MMM dames. Had graag wat meerdere MMM dames zwanger gezien van een "draakje"
Papa was er erg blij mee En zei dat geen enkel ander kado dit kon overtreffen Oh hij is morgen pas jarig maar moet dan tot 10 uur werken.. *blij*