Filmpje bevalling???

Discussie in 'De lounge' gestart door gelukkig, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik weet niet of ik dit bericht hier goed plaats maar had een vraag....

Ik zou graag een filmpje van een bevalling willen zien maar kan het nergens vinden!
    Wet iemand waar ik dit kan vinden?

2. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Youtube? Voorbeeld.. Maar deze vrouw wordt wel geknipt, misschien dat je dat liever niet ziet..

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Op you tube is genoeg te vinden hoor

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Echt prachtig, Ik heb 3 kinderen op de wereld gezet maar ik blijf het ongelooflijk vinden

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ongelooflijk zeker maar prachtig... neuh zo bekijk ik het toch niet echt ;)

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Oeh keek naar dat filmpje omdat ik ook was ingeknipt maar haha moest wel echt even wegkijken voel het nog haha maar wel interessant om eens te zien maar ben blij dat ik dit achteraf pas zie :rolleyes:

7. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    :) Ik ben bij mijn oudste ook geknipt en ik kon er ook niet naar kijken.. :oops: :) Kan 't nog steeds voelen! :confused:

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik hoef dat filmpje echt niet te zien.
    Bij iedere vrouw is een bevalling wel anders.
    En als ik nu dat filmpje ga kijken ga ik mezelf alleen nog maar meer druk maken.

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had een dvd van mijn vk meegekregen na het 1ste of 2de bezoek en het filmpje dat daarop stond was echt pure horror (zag er heel naar uit) en ik heb daarna ook geen filmpjes meer gekeken ivm mezelf er bang voor maken.

Nu had ik achteraf graag gezien hoe ik zelf beviel en vind ik het juist een wonder en geweldig om te zien (kan dan ook echt gewoon in huilen uitbarsten :p)

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Sjah :oops: Ik heb zelf een filmpje van mijn tweede bevalling en dat is dus echt GEEN horror.. En ik ben geen preutse trut ofzo, in principe heb ik er geen moeite mee als mensen 't zien, maar om het nou op youtube te zetten vind ik een tweede......... :oops: Daar zien ook mensen van een totaal andere doelgroep het....... Niet echt mijn bedoeling. Al zou ik het, om bij sommigen de angst weg te nemen, met liefde laten zien.............

11. JasmijnBE

JasmijnBE Lid

10 apr 2009
    24
    0
    0
    Ik ben helemaal verbaasd dat mensen hun bevallings filmpjes op Youtube zetten.
    Ik heb mijn eerste bevalling ook gefilmd maar ik moet er niet aan denken om dit met de rest van de wereld te delen.
    Ik kan er ook niet zo goed naar kijken, veel bloed enzo brrr!

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Inderdaad, youtube vind ik echt weer een 'uiterste'........ Maar zoveel bloed hoeft er helemaal niet aan te pas te komen, als je niet scheurt of wordt geknipt komt er in principe helemaal geen bloed aan te pas.. Bij mij waren het vier druppels haha het was een klein schaafwondje, verder niet..

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bedankt voor de link!

Heb veel filmpjes zitten kijken, echt wel heel mooi en bijzonder.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb gezien hoe ik geboren werd.
    Moet zeggen dat dat toch wel heel bijzonder was!
    Als ik mag bevallen wil ik ook dat het gefilmd wordt, lijkt me heel bijzonder om terug te zien en later ook aan onze kinderen te kunnen laten zien.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee dat zou ik nou echt niet doen ik hem veel foto's en ook film maar dat is echt voor me zelf.

alleen die knip ik wou eens kijken hoe dat gaat omdat het bij zo snel gebeurde. nee dat hoef ik toch niet te zien litteken begind gelijk te jeuken (lol)

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    :pale: ik dacht dat kind komt er nooit uit.

Ben zelf ook geknipt maar heb het goddank niet gezien. Mijn god...

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik zou best wel naar zo'n filmpje willen kijken maar ik hoef niet te zien hoe er wordt ingeknipt. Dan ga ik me daar alleen maar naar over maken, terwijl je er op dat moment zelf mischien wel weinig van verneemt. Neuh ik laat het wel op me af komen. Tenslotte is elke bevalling anders.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Brrr dat mensen dat willen zien...Ik hoef het niet te zien en mn vriend hoeft het ook niet te filmen. Foto's mogen er gemaakt worden maar niet van mijn puni...Moet er niet aan denken dat allemaal te zien.
    Zijn die filmpjes wel afgeschermd dat je ze pas kan kijken vanaf 18 jaar of kan iedereen dat gewoon zien?

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Aaliyah, pas vanaf 18 jaar ;). Ik moest mijn geboortedatum bevestigen alvorigen ik het filmpje mocht kijken. Maar goed, iedereen kan natuurlijk een valse geboortedatum invullen, dus goed beveiligd is het nou ook weer niet.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee idd dat is ook wel zo maar ik denk dat wat jongere kinderen bijv niet zomaar even een verkeerde geboortedatum intypen misschien pubers wel maarja miss als die het zien doen ze wat voorzichtiger met seks haha en hebben we minder tienerzwangerschappen!

Deel Deze Pagina