Goedemorgen Vrijdag word onze zoon alweer 2. Nu willen we graag een dagje op pad met hem en ik ben op zoek naar ideeën. We hebben al een abbo op de dierentuin dus deze optie valt zoizo af. Kom maar op met jullie tips
Efteling! Onze oudste dochter van 2 wilt daar elke dag wel heen. Maar ik weet niet hoever dit reizen voor je is en of je er niet al vaker komt natuurlijk.
Njmegen heeft tivoli Ala je kindje 90 cm is kan ie veel attracties in. Is een park wat klein is maar groot genoeg voor die leeftijd
Efteling zijn al al vaker geweest , vind hij idd super. Alleen ik vrees voor grote drukte De reistijd maakt niet echt uit
Toevallig gaan wij vrijdag ook naar Lineaushof. Leuke speeltuin waar ook die kleintjes veel dingen hebben waar ze in kunnen + inderdaad ook een klein waterspeelplaatsje erbij. Drievliet laatst geweest en daar hebben ze voor de kleintjes ook genoeg attracties waar die in kan, zeker als hij boven de 90cm is. Of Avifauna is ook erg leuk voor die kleintjes. Een afwisseling van een vogelpark i.c.m. een speeltuin. Zelf vind ik dan voor die kleintjes Avifauna of Lineaushof het leukste, omdat ze dan ook echt kunnen klimmen en klauteren. De attracties in Drievliet zijn voornamelijk mechanisch, dus daar moet hij veel in stil zitten.
Toverland in Sevenum is ook erg leuk voor die leeftijd en lengte. Bij warm weer hebben ze daar ook nog fontijnen ed.