Mijn zoontje zit altijd aan zijn neus te wrijven. Als of hij jeuk heeft. Doen jullie kindjes dit ook? Wij hebben 2 katten dus heb wel eens gedacht dat het misschien die de kattenharen komt. Maar dan zou hij ook rode geïrriteerde ogen hebben toch?
Dat dacht ik ook altijd. Maar nu ik er op let merk ik dat hij het de hele dag door doet. Ook wanneer hij net wakker is. Is ook niet iets waar ik me heel erg ongerust over maak maar het viel me op en dacht eens vragen of andere kindjes dit ook doen.
Gewoon een tik dus denk je? Hij is altijd snotterig dus denk ook wel dat het irriteert. Ze kunnen natuurlijk niet snuiten.
Hij zou best allergisch kunnen zijn, ik was ook allergisch en had eigenlijk vooral jeuk aan mijn neus.
kleintje hier telkens jeuk (?) aan de rechterkant van zn hoofd. of hij moe is of net wakker maakt niet uit. het kan ook een tik zijn. Maar hij wil ook altijd dat ik voor hem wrijf en dan zie je hem echt opgelucht kijken, dus vermoed echt jeuk. heb al andere shampoo en olie erop gedaan maar nog niet echt verbetering. binnenkort naar de dokter