al 3c ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben nu 28 weken zwanger en heb al ruim een week last van harde buiken al voor bij de vk geweest en de gyn. vandaag op controle geweest en de vk ging nog maar eens voelen omdat ik me toch wel zorgen maakte. tot me verbazing zei ze doodleuk dat ik al 3 cm heb en dat ik me maar heel rustig aan moet gaan houden als zorgt ze er wel voor dat ik me rustig hou in het ziekenhuis.

Ik dacht eerst van dan doen we ons gemak maar houden aar hoe moet dat in godsnaam met een kleine van 16 bijna 17 maanden oud.

Zijn er nog meer dames die al vrij vroeg ontsluiting hadden en vooral al vrij veel?

Wie van jullie zijn er aan het slot van het lied wel voor opgenomen geweest?

Zaterdagmorgen komt ze langs en dan moet ik door de weeks om de dag op controle ik vind het niet echt gezond maar ja
    ik word er aardig onzeker van.

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    jeetje heb er geen ervaring mee maar zou me ook zorgen maken...

heel veel succes en mss een idee om je moeder een paar dagen per week op te laten passen zodat jij je rust kan nemen?

heel veel sterkte meis

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou idd iets proberen te regelen met oppas ofzo. Als je in het ziekenhuis beland, omdat het thuis niet lukt, dan moet het ineens ook allemaal geregeld worden. Of mogelijk kan je partner iets regelen qua verlof ofzo? Ook al is het vrij plotseling... Al kan hij maar halve dagen thuis zijn voor de zorg van je andere kindje?

sterkte in elk geval! hopelijk blijft jullie kindje nog even zitten!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    helaas is de optie moeder te laten komen hier geen optie. Me moeder is zelf hulpbehoevend ivm MS.
    Me vriend is al enige kostwinner hier in huis en werkt op de vrachtwagen. Als die thuis is is zij basis salaris zo laag dan heb je andere problemen.

Ik heb al naar een kinderdagverblijf gebeld maar helaas is daar een lange wachtlijst en dat gaat niet lukken voor de zomer.
    Vrineden werken allemaal dus zover komt het allemaal aalleen maar bij mij opaan.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Probeer anders een gastouder ... mss kan je hier is kijken www.mrnosey.nl .. schijnt heel snel geregeld te zijn bij hun!

6. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Kan je niets regelen met je ziekenbond?
    Ik weet niet van waar je bent ,maar ik denk wel dat je daar geholpen kan worden...

7. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar wilde je wel even sterkte wensen!

Liefs

8. BoBam

BoBam Niet meer actief

Zo nu al 3 cm! Ik ken nog iemand die is ook net zo ver die had ook al weeen gehad en 3 cm ontsluiting.
    Bij haar vorige zoontje heeft ze ook 3 maand met 3 cm ontsluiting gelopen. Echt raar maar zij had het nog wel goed volgehouden, ik hoop dat jou dat ook lukt! Sterkte!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Fleur,

Ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook weeen en ontsluiting gehad rondde 30 weken, waardoor ik het rustig aan moest doen met veel bedrust. De oudts was toen netzo oud als die van jou en een echte handenbinder.
    We hebben toen veel spelletjes gedaan op bed en tv gekeken, maar ook werd ze bijna dagelijks opgehaald door mijn moeder.
    Dit heb ik weten uit te zingen tot ruim 36 week.

Misschien is er een buurvrouw of vriendin die je zoontje een paar uurtjes kan meenemen in de week? Alle beetjes helpen :)
    Waar je eventueel ook nog naar kan kijken is gezinshulp, maar ik weet niet hoe snel dat te regelen is en of je dat in dit geval kan krijgen.

Sterkte!

Deel Deze Pagina