Hé dames, Het is precies 10 weken geleden dat ik mijn 2e keizersnede heb gehad. Nu heb ik waar het litteken zit echt een gleuf, een soort afdakje. Bij mijn zoon was het met mijn buik uiteindelijk allemaal goed gekomen maar ik weet dus niet meer of ik die gleuf toen ook had. Ik ben nu thuis wat aan het sporten en merk wel wat verschil maar heb er op een of andere manier geen vertrouwen in dat dit helemaal goed komt. Wie heeft deze gleuf ook gehad en is het bijgetrokken? Ik heb even een foto toegevoegd zodat jullie kunnen zien wat ik met die "gleuf" bedoel. Bekijk bijlage 390400
Hier ook een gleuf gehad hoor Moet wel eerlijk zeggen dat ik een mindere gleuf had dan jij op de foto, maar begrijp ook dat dit niet je eerste ks is? Daar zal ook wel verschil in zitten. Hier is de gleuf eigenlijk pas sinds een maandje ofzo echt weg.. en onze dochter is binnenkort 6 maanden, dus al met al heeft dat hier een maand of 5 geduurd. Ik sport af en toe, maar niet heel fanatiek en ben in die 5 maanden ook niet afgevallen. Ik denk dat het een beetje met de rekbaarheid van je huid te maken heeft ook.
Ik heb dat na mijn ks niet gehad, maar het ziet er niet heel dramatisch uit. Het lijkt er mij op dat als je buikje nog een beetje meer af neemt je 'gleuf' ook weg zal gaan.
Dat gleufje kun je ook zonder ks hebben. Dat is gewoon je wat slappe buik nog. Als je af gaat vallen zal het eerst even erger worden. Je raakt sneller je vet kwijt dan dat je huid weer strakker wordt. Nou zeg ik niet dat je dik bent en af moet vallen hoor...maar weet even niet hoe het anders te zeggen. Doe je wel voorzichtig aan met het sporten?
Het is dus gewoon weer afwachten. Maar laat ik nu net geen geduldig persoon zijn haha. Afvallen hoef ik niet persé...nou ja, ik zou heel graag nog 3 kilo eraf willen want dan kom ik eindelijk een keer in die 50. Heb ook niet het idee dat het echt vet of heel slappe huid is want het is vrij hard zeg maar (nu nog dan). Ik ben trouwens bezig met 30 day shred.
Klinkt niet heel gezond...maar ben ook niet zo van dat soort programma's. Moet zeggen dat ik deze niet ken. Je weet dat je niet alles zomaar kan na een ks he? Als je te snel gaat kun je daar aardig last van krijgen