Uitstapjes met dreumes van 13 maanden.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn man heeft na deze week ook vakantie, en dan hebben we nog 1 week samen. We wilden met onze meid wat leuke dingen gaan doen.
    Maar veel verder dan zwemmen, fietsen, wandelen en ballorig komen we niet. Dierentuin, pretparken, je betaalt veel, maar doe je een dreumes van 13 maanden daar een plezier mee?? Ons meisje speelt liever.

Ben dus wel benieuwd waat voor uitjes jullie maken.
    En anders worden het dagjes weg zoals een middag ballorig, zwemmen, fietsen en picknicken. Al denk dat ik dat dat ook de opties zijn.

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tot nu toe is gewoon een zwemplas het grootste succes geweest. Hij houdt van water en drukte.
    We zijn met ons zoontje in de dierentuin geweest toen hij een maand of drie was, dus dat is geen vergelijking. Wel een aantal jaar geleden met een neefje van ongeveer 1. Hij vond alleen het aquarium interessant. Verder vond hij het niet vervelend, maar volgens mij hoef je het nog niet voor haar te doen. (ze mag wel gratis naar binnen, dus als je het zelf leuk vindt, kan het wel.)
    We gaan dit weekend een stuk wandelen met picknick. Daarnaast wil ik de ruimte bieden aan hem dat hij ook gewoon een of meerdere keren even gek kan doen. In het zand rollen, door het gras kruipen en dergelijke. Volgens mij werkt dat het beste.
    Kinderboerderijen doen het volgens mij wel goed, want dan kunnen ze vaak dichterbij komen, dat is leuker dan zo'n grote afstand, dat zien ze vaak nog niet goed.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kinderboerderij is inderdaad nog een leuk idee.
    Met die kleintjes kun je ook nog niet zo heel veel he.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Een dagje naar het bos is ook altijd leuk, een hertenkamp of een kleine speeltuin.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik zit met dezelfde vraag.
    Mijn man is vanaf morgen ook dik 3 weken vrij, dus dan willen we wel leuke uitstapjes gaan maken.
    Ik zat ook aan de Efteling te denken, maar misschien is hij daar ook nog wel te klein voor.
    Mijn zoontje wil ook het liefst bewegen.

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Wij gaan al een tijdje naar de Beekse Bergen en dat heeft mijn zoontje altijd erg leuk gevonden. Dus een dierentuin kan heel goed lijkt me.
    Kinderboerderij is hier ook altijd een groot succes.
    Wij gaan ook wel eens fietsen en dan bij boerderijen kijken.. Meestal loopt er wel iemand op het erf rond aan wie we vragen of we even mogen kijken.
    Vooral koeien zijn heel interessant.

Mijn zoontje is wel helemaal gek van dieren zoals je ziet.

7. sprookjesbos? Veel muziek en veel te zien.

8. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Wat vind hij daar leuk, want ik zit er ook aan te denken om daarheen te gaan. Is het met de auto rijden langs de dieren leuk, of de 'kinderboerderij' of nog meer?

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier zijn ook vooral de kinderboerderij, zwembad en strand favoriet. Als ze maar kan bewegen!

Denk dat pretparken etc. pas leuk zijn als ze wat ouder zijn en het beter begrijpen.

10. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Misschien een mutserige vraag, maar hoe doen jullie dat met de slaapjes? Kleintje slaapt nog 2x op een dag en alleen de paar uur daartussen is eigenlijk lang genoeg om weg te gaan. Maar dan moet hij dus ook eten, verschonen, we moeten heen en terug, evt. omkleden bij een zwembad o.i.d. Hoe doen jullie dat?

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik neem altijd de Bugaboo mee en daarin slaapt ze gewoon heel goed. Misschien iets korter dan thuis maar dat haalt ze de volgende dag wel in. Eten nemen we zoveel mogelijk mee tenzij we ergens gaan eten waar ze kan mee-eten. Er is altijd wel ergens een magnetron te vinden.

Veel vakantieplezier!

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik merk aan mijn dochter dat dat steeds makkelijker wordt. Eten en drinken kan onderweg, of als je ergens bent (zwembad, dierentuin, stad..), verschonen ook. En tja, mijn dochter slaapt overdag heel onregelmatig. Als we thuis zijn, gaat ze in bed zodra ze moe is. En dan slaapt ze.. eventjes. Soms is dat een keer per dag, soms twee keer, maar ik kan er geen peil op trekken hoe laat dat is. Dus als wij een (half) dagje weggaan, dan merken we wel wat dochter doet qua slapen. In de wagen of buggy wil ze niet slapen, maar over het algemeen houdt ze het goed vol door gewoon te liggen/zitten :)

Deel Deze Pagina