Hoi Wie heeft er ooit last gehad van iets wat uit je vagina lijkt te komen? Lijkt net een mini piemeltje. Wat was het uiteindelijk?
Misschien dat er door een verzakking iets naar buiten komt? Ik zou het even aan je verloskundige vragen, het zegt mij niks.
Lijkt net een mini piemeltje? Volgens mij heb je het dan over je baarmoedermond die naar buiten komt? Ik zou eigenlijk even aan je verloskundige vragen of het normaal is
Ja tijdens de zwangerschap Ik had meteen gebeld naar ziekenhuis afdeling verloskunde. De assistent gyn die er aanwezig was zei da het een verzakking is van de baarmoedermond en dat het geen gevaar kan voor de baby. Komt vaker voor bij vrouwen met bekkeninstabiliteit. Alleen had ik verder niet meer gevraagd waar ik rekening mee moet houden en eventuele gevolgen kunnen zijn hiervan. Dacht misschien iemand die het wel weet vooraleer ik bij mijn gyn terecht kan. En andere ervaringen aanhoren. Bedankt voor de reacties dames lief dat jullie meedachten.
Een verzakking kan volgens mij geen kwaad. Ik had het bij mijn eerste en ben daarna nog een keer zwanger geweest. Toen heb ik me er aan laten opereren, omdat ik geen kinderwens meer had.ze gaven aan dat ze alleen konden opereren als ik geen kinderwens meer had.