Hoi meiden. Ik moest het gewoon even van mij afschrijven dus vandaar dat ik dat maar hier doe! Heb anderhalve maand geleden bij mijn examencommissie verzoek ingediend met de vraag of ik mijn bachelorscriptie 2 maanden later mag inleveren. Dus ipv juni, in augustus. Dit omdat ik in april ga bevallen. Nou hele brief, met motivatie en blablabla opgestuurd. En ik krijg 1 deze dagen antwoord op mijn verzoek. Heb er geen goed gevoel over. Stom heh???? Dus vandaar even hierzo van me afschrijven. Ik hoop wel dat ik de uitstel krijg...want als ik mijn scriptie toch mag doen en inleveren....... scheelt dat een hoop volgend jaar en kan ik in februari 2011 bachelor afstuderen. Hoop dat de examencommissie er ook zo over denkt. Want iets schrijven en onderzoeken vind ik nu een stuk makkelijker dan iets in mn hoofd stampen voor een tentamen. Thnksss voor het "luisteren" meiden!!! En voor wie het leuk vind...ik hou jullie op de hoogte. Trouwens...andere meiden die in zo een situatie gezeten hebben? En hoe is het afgelopen toen?