Hallo meiden, Voor mijn schoonzusje ben ik op zoek naar een aantal jonge mama`s uit de omgeving van Den Haag voor een modeshoot. " Ik zoek moeders die het liefst onder of rond de 20 zijn! Het wordt een serie over de positieve kanten van jong (/tiener) moeder worden" Verder heb ik nog geen info maar als het je wat lijkt PB me even dan laat ik haar contact met je opnemen omtrent overige informatie! Groetjes Wapa
hey, ik woon 3 kwartier rijden vanaf denhaag,over 3 maanden word ik 20. dus het zou me wel leuk lijken. maar het ligt eraan waarvoor? groetjes sabine!
Hoi! PB me maar even je e-mail adres dan geef ik deze aan haar door en dan zal zij weer contact met jullie opnemen ook omtrent meer informatie... Groetjes!
Hoi, Ik ben 23 jaar en nu zo'n 6 weken moeder. Ik woon in Voorburg dus binnen 10 min ben ik in Den Haag. Het lijkt me super leuk om mee te doen aan de fotoshoot aangezien ik precies weet hoe mensen in je omgeving kunnen reageren op jong moeder worden terwijl het een geplande en bewuste keuze was. Ik hoop snel wat van je te horen!!! Groetjes, Jackelien
Hoi! Voor degene die mij zijn e-mail adres heeft gezonden, deze heb ik aan mijn schoonzusje doorgestuurd. Voor meer info en/of aanmelden kan je mij mailen voor haar e-mailadres... ( durf hem hier niet zo goed neer te zetten.... ) dat is makkelijker.. Groetjes Wapa
Hoi, Hier kan een slotje op. Heb van mijn schoonzusje begrepen dat Sabinu van dit forum waarschijnlijk volgende week al met haar dochtertje een fotoshoot krijgt. Dus meiden bedankt voor jullie interesse en Sabinu ben heel benieuwd naar de fotoreportage! Veel plezier! Groetjes Wapa