Gezocht: jonge mama`s omgeving Den Haag!

Discussion in 'Jonge moeders' started by wapa, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Hallo meiden,

Voor mijn schoonzusje ben ik op zoek naar een aantal jonge mama`s uit de omgeving van Den Haag voor een modeshoot.

" Ik zoek moeders die het liefst onder of rond de 20 zijn! Het wordt een serie over de positieve kanten van jong (/tiener) moeder worden"

Verder heb ik nog geen info maar als het je wat lijkt PB me even dan laat ik haar contact met je opnemen omtrent overige informatie!

Groetjes Wapa

2. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    hey, ik woon 3 kwartier rijden vanaf denhaag,over 3 maanden word ik 20. dus het zou me wel leuk lijken. maar het ligt eraan waarvoor?

groetjes sabine!

3. nathalie88

nathalie88 Actief lid

Jan 30, 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ik woon in delft en ben 21, heb een zoontje van 10 maanden en ben weer zwanger :D

4. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Hoi!

PB me maar even je e-mail adres dan geef ik deze aan haar door en dan zal zij weer contact met jullie opnemen ook omtrent meer informatie...

Groetjes!

5. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Mamma van Finn, Mar 9, 2010
    Last edited: Mar 9, 2010
    Hoi,

Ik ben 23 jaar en nu zo'n 6 weken moeder. Ik woon in Voorburg dus binnen 10 min ben ik in Den Haag. Het lijkt me super leuk om mee te doen aan de fotoshoot aangezien ik precies weet hoe mensen in je omgeving kunnen reageren op jong moeder worden terwijl het een geplande en bewuste keuze was.
    Ik hoop snel wat van je te horen!!!

Groetjes, Jackelien

6. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Hoi!

Voor degene die mij zijn e-mail adres heeft gezonden, deze heb ik aan mijn schoonzusje doorgestuurd.

Voor meer info en/of aanmelden kan je mij mailen voor haar e-mailadres... ( durf hem hier niet zo goed neer te zetten.... ) dat is makkelijker..

Groetjes Wapa

7. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Hoi,

Hier kan een slotje op. Heb van mijn schoonzusje begrepen dat Sabinu van dit forum waarschijnlijk volgende week al met haar dochtertje een fotoshoot krijgt. Dus meiden bedankt voor jullie interesse en Sabinu ben heel benieuwd naar de fotoreportage! Veel plezier!

Groetjes Wapa

8. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    :Dja bedankt wapa, ik ben ook heel benieuwd

9. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member