vanmorgen werd ik wakker met bij het opstaan een enorme steek rechtsonder in mijn buik. ik werd er gewoon misselijk van.. daarna zakte hij weg , maar in de auto bij het rijden over drempels voel ik het nog steeds. wat kan dit zijn? ik schrok er van namelijk
die heb ik al gehad volgens mijn ovutesten. en volgens mij heb ik hem ook gevoeld , had buikkramp en rugpijn rond die dagen. nu steekt het heel scherp....vandaag nog steeds. dus al 3dagen.
Ik heb er nu ook heel erg last van, en ik heb mijn eisprong ook al gehad. En zo aan jou banner te zien zitten we precies gelijk
Wat toevallig!!! Ik heb er ook last van!! En ik loop precies gelijk met jou Chantal Ik moest net hoesten en dat deed me toch zeer in 1x... Heel raar. En ik heb mijn ei ook al gehad (opgespoord met ovu- test)
Ja! Ik had verwacht dat het wel minder zou worden aangezien mijn eisprong is geweest maar dat is dus blijkbaar niet zo Heb jij verder nog kwaaltjes?
oh chantal en lady , houd me hier op de hoogte! wat grappig dat we alle 3 t zelfde hebben. en gelijk oplopen. ik heb sinds vandaag ook last van witvloed. ben benieuwd of dat samenhangt....
Jaah, das idd echt toevallig, haha! Ik zal je zeker op de hoogte houden @ Chantal, ik heb voor de rest ook geen klachten maar hoop stiekem dat die in de loop van de tijd nog wel komen!
Ik zit op de camping, Ben heel erg moe , slaap al 3 dagen smiddags. En m'n borsten doen pijn. Ben benieuwd of t goed nieuws is....... En bij jullie?
Ik heb ook steken in mijn onderbuik, en menstruatiepijn. Mijn menstruatie had afgelopen zondag/maandag moeten beginnen, en toen kreeg ik dus de menstruatiepijn, maar vandaag nog steeds geen bloed... Ik zat eergisteren bij de bushalte, en toen ik opstond kreeg ik ook een steek in mijn buik! Heeeeelp wat kan het zijn? Eisprong lijkt me niet, innesteling... hoe lang na de gemeenschap kan deze plaatsvinden? alvast bedankt dames!!!
Ik heb vandaag een restje gedaan, ja ik weet het veel te vroeg. Maar ik had het idee dat ik eerder mijn eisprong had. Maar hij was negatief, dus ik denk dat ik dus veel te vroeg getest heb. Dus toch maar een weekje wachten. Ik heb last van lage rugpijn en buikkrampen. Ook een beetje misselijk maar dat zal eerder door de zenuwen komen.