Ja dat vonden wij ook nogal vreemd... Maar ik denk dat ie het minder rot bedoelde dan het eruit kwam. Ik denk dat hij meer doelde op het ziek zijn van het meisje. Maar het kwam er wel erg ongelukkig uit!
Ja ik denk dat zoiets echt wel je relatie kapot kan maken.. Vond die vrouw echt sterk over komen en volgens mij ook een lieve vrouw. Heb echt veel respect voor haar, ik weet niet of ik zo sterk zou zijn. Ik zou denk ik ook achter mn kindjes aan gaan....
Ik hoorde vandaag dat haar man ook overleden is. Ik weet niet uit eerste hand dat dit waar is, maar het klonk wel betrouwbaar.
Sowieso een vreselijk hard gelag hoor voor die vrouw..Ik hoop dat ze nog een beetje gelukkig kan zijn in haar leven..
Klopt ja, het zijn bekenden van mijn familie. Toen we hoorden dat hij overleden was dachten we eerst dat hij er misschien zelf een eind aan had gemaakt, het is niet niks wat hij (en zij) mee hadden gemaakt, maar hij is aangereden. Man overleden na aanrijding op A6 - Nieuws
Wat een verschrikkelijk verhaal . Ik heb echt bewondering voor die vrouw, wat een verdriet moet zij hebben.
Ik was inderdaad ook achter mijn kinderen aan gegaan....denk ik. Ik vind het zo knap dat die vrouw elke dag weer een reden vindt om op te staan 's ochtends....ik zou het niet kunnen denk ik!