Haha dit kon zo mijn tekst zijn! ik denk dat het tot een bepaalde hoogte wel normaal is maar dat je dus ook uitschieters hebt als mij. Ik heb besloten om een afspraak te maken met de studentenpsycholoog. Misschien kan ik er in ieder geval voor mijn studie iets aan doen. (Ik heb namelijk al wat studievertraging hierdoor schaam schaam
Ja kan je zeker eens doen. Voor studies is het ook echt nodig he. Ook voor andere dingen maar misschien kunnen ze je helpen. En stuur me je tips wat je krijgt maar door
Yep, hier ook zo één . en ik word er zelf knettergek van. Ik weet het, wil er wat aan doen, maar het lukt maar niet. Dat er wat aan doen stel ik dus ook uit . En alles hoor, grote beslissingen, kleine beslissingen, huishouden, rekeningen, koken enz enz. Ik heb altijd wel wat beters te doen, wat leukers, en voor ik het weet is de dag om en vraag ik mij af wat ik heb gedaan en ben ik moe van mijn gedrag, het uitstellen enz. En vlak voor het naar bed gaan neem ik mijzelf voor dat ik dit en dat ga doen de volgende dag, maar ik denk dat je wel kunt raden wat er de volgende dag gebeurd . Misschien ook maar eens beginnen met het slikken van een kikker .
Ik ben ook zon erge uitsteller! Mn hele leven al! Zal wel een karakter trek zijn, lijkt mij dan weinig aan te doen helaas.
Verschrikkelijk dat uitstellen. Ik weet dat ik iets moet doen maar kan me er toch niet toezetten. Als gevolg 's nachts aan het piekeren en sta ik om drie uur snachts toch het formulier van de ouderavond in te vullen. Terwijl ik mijn dochter dus echt anders opvoed, 's avonds netjes de tas in orde maken, kleren klaar leggen. Hopelijk helpt dit haar.
Erg he? In die 3 uurtjes dat zoonlief naar de psz is, kan ik een hoop doen in het huishouden, maar voor ik het weet kruip ik toch weer achter die laptop om mail en social media te checken en dan is het zo weer tijd om die gup op te halen.
Ben blij dat ik niet de enige ben die het doet whaha wat erg!! Ik word soms zo moe van mezelf😊 Maar dat met die kikker ga ik ook uitproberen...... ( als ik het morgen niet vergeten ben )
Nou, ik heb vanmorgen een kikker gegeten, 10 minuutjes eerder op en alle betalingen gedaan. Rekening tandarts en school. Maar het voelt niet beter want er ligt nog zoveel meer werk. Moet ook de rekeningen van de tandarts nog indienen bij de zorgverzekeraar, maar het begin is er. Zal er ooit nog een tijd komen dat ik de kikkers moet gaan zoeken?
Haha ik zie het al helemaal voor me! Zoontje gaat nog niet maar staat wel ingeschreven en mijn bedoeling is om dan ook het huishouden te doen. Maar kan goed zijn dat het zoals bij u gaat gaan
Mijn moeder heeft ons vroeger altijd geleerd om 'het leukste tot het laatst te bewaren'. Das toch blijven hangen hier. Ik doe dus ook alle klusjes en dingen die moeten in de ochtend, later op de dag poets ik bijv. ook niet meer. Dingetjes als; eerst 1 uur poetsen, dan pauze met een kop koffie en een stapel folders bijv., helpt hier ook heel goed! Oh ja en lijstjes!! Ik maak vaak s avonds een (haalbaar!) lijstje met wat ik morgen zeker wil doen. En afstrepen natuurlijk. Geeft zeker een voldaan gevoel
Soms werkt het hier wel door iets te doen wat ik liever uitstel en om daarna iets te doen wat ik wil. Maar gebeurd dan vaak genoeg dat ik dan weet te lang dat doe en nog van alles uitgesteld gaat worden. Lijstjes maak ik ook, maar die liggen er vaak voor de sier , dan zie ik het lijstje, kijk erop en stel weer uit. Inmiddels is het 13u en over twee uur mijn dochter van school halen. Niet veel gedaan op wat was na. En me steeds maar afvragen waarom ik altijd tijd tekort kom...
Whoehahahhaha!!! Ik ook! Maar dan in gedachten Ik weet nu ineens van wie mijn dochter het heeft Zij stelt namelijk altijd opruimen, pyjama aandoen en kleren aandoen uit. Altijd
En? Hebben jullie vandaag ook een kikker gegeten? Ik wel! Mijn zoontje heeft vandaag doorgeslapen tot 06:00uur voor het eerst! Heerlijk. Dus ik was ook heerlijk uitgeslapen en heb het huis eens flink aangepakt. Het hele huis is nu weer spik en span. Wat een lekker gevoel en die kikker smaakt naar meer..
Goed bezig! Al heb jij wel een goede reden om dat soort taken uit te stellen zo aan het eind van je zwangerschap.
Ts gelezen. En nee.... Mijn ouders hebben altijd gezegd en er in gestampt, van uitstel komt afstel, dus je doet het nu. En ik moet zeggen dat ik er nu de vruchten van pluk. Ik stel iets zo min mogelijk uit en zonder klagen begin ik aan dingen. Klaar is klaar. Ik zal het ook aan mijn kinderen doorgeven. Irriteer me nu al dat ik na elk klusje ga zitten omdat ik hijg als een paard. Maar ja dat hoort bij zwanger zijn zeggen ze. Mijn man stelt ook niets uit en vb administratie is altijd op orde. Heerlijk!