Hartje voor het eerst gehoord

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hummeltje 1, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Goede avond dames

Even een berichtje plaatsen.
    Vandaag voor de 2de keer bij de VK na bijna 13 weken zwangerschap.
    Wederom natuurlijk weer spannend want vandaag gingen we naar het hartje luisteren.
    Gelukkig hebben we het gehoord :D alleen was het zoooooooooo vresselijk kort dat ik dat wel jammer vond.

Het schijnt nogal intensief te zijn voor het kleintje vandaar dat we het echt maar een seconde of 10 gehoord hebben.

Ik weet niet of jullie hetzelfde ervaren ofdat ik me van alles meer voorstel dan dat het is, maar het is nu al voor de tweede keer een soord van domper bij de VK.
    Weet ook niet goed wat ik moet verwachten, maar dit is de 2de keer dat ik met 10 min weer buiten staat.
    Ze heeft bloed afgenomen, bloeddruk gemeten en het hartje 10 seconde laten horen.
    Het kan ook aan mij liggen hoor en dat ik er gewoon te veel van verwacht.
    Heb me nu ook voorgenomen om er maar blanco heen te gaan.
    En zolang het allemaal goed gaat je binnen 10 min weer op straat staat :).

Heb ook gelijk een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo bij het echo centrum in mijn woonplaats.
    15 maart is het zo ver dan krijgen we (hopelijk) te zien wat het wordt, maar het aller belangrijkste of alles er op en er aan zit dat is immers nog altijd het doel van de 20 weken echo :)

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hoii... ik heb ondertussen al 3 echo'sgehad. Erg leuk natuurlijk, en alles zag er goed uit zei ze. Afgelopen dinsdag de termijn echo gehad, en toen ook al DUIDELIJK (inwendig) gehoord!

Ik moet nu 16 feb terug en dan alleen naar t hartje luisteren..en ja, snel... bij mij zit ze echt niet 10 min te luisteren...maar miss een minuut of 5, en dan op zich wel rustig... niet zo van, ja hoor je het blabla... dsu dat is wel fijn. Mis even vragen...waarom het zo snel gaat.... dat je fijner vind dat ze er even de tijd voor nemen.

3. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik was ook heel verbaasd toen ik voor de eerste keer op controle ging en met 10 min weer buiten stond. Is dit alles?? Bloeddruk meten, beetje kletsen hoe het gaat, heb je nog vragen? Even naar zijn hartje luisteren en dat was t dan.
    Ik mag woensdag voor de 3e keer op controle ben benieuwd hoe snel ik dan weer buiten sta :D

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wat ik begreep is het nu nog veelste intensief voor die kleine om het hartje te laten horen. Via dat apparaatje worden er geluidsgolven je buik ingestuurd, en daar reageert de baby weer op (of zo iets). Ben wel blij dat ik het even gehoord heb dat geeft me weer een stukje rust.
    Ben nog steeds onzeker of het allemaal wel goed gaat maar dat zal iedere a.s. moeder wel hebben tot het moment dat je je kindje in je handen hebt :)

Deel Deze Pagina