Hmmm ik word dus met uitsterven bedreigd.... Neuh.... ik willen kunnen bellen en sms en meer niet Internetten kan ik thuis ook...heb ook nog graag een sociaal leven
Nou, goed om te lezen dat ik niet de enige ben Ben net weer bijna overgehaald door vriendinnen, want whatsappen is zoooooo leuk. Maar ik ga toch nog niet overstag....
Ik sterf niet uit! Ik ben superblij met mijn smartphone, wil echt niet meer zonder. Ik heb m altijd bij me maar heb geen enkel geluid aanstaan met uitzondering van de beltoon. Kan hem prima met rust laten. Verlies vaak wordfeud spelletjes omdat ik het vergeet. Inmiddels is manlief daaraan verslaafd. Hij had er altijd een enorme aversie tegen totdat hij merkte hoe ideaal het is. Internet is perfect, lekker handig tijdens de nachtvoeding. Vooral enorm blij met de goede camera, heb nu namelijk heel veel foto's van de kleine man. Ook van de dingen die maar even duren en dan ben je altijd te laat met een gewone camera.
hier ook nog een old school mobieltje (25 jaar) zou het wel leuk vinden om foto's te kunnen maken met mijn mobiel, maar verder heb ik er niet zo veel behoefte aan. het vervelende vind ik eigenlijk wanneer mensen aan het typen (whatsappen?) zijn op hun telefoontje terwijl ik met ze in gesprek ben.. echt onbeschoft.
ik heb ook pas sinds een paar maanden een smartfone.. daarvoor nog een hele oude haha. maar moet zeggen dat ik nu niet meer zonder kan hoor!
Ik kan niet meer zonder mijn iPhone! Super handig om even snel wat op te zoeken, of wat te lezen/spelletje spelen wanneer je je verveeld of ergens moe wachten. En een bijkomend voordeel is dat je waar je ook bent gezellig op zp kan rond neuzen!
Hier 33 en in het trotse bezit van een 5 jaar oude samsung pre paid telefoon. Iedereen zegt dat ik een pre historische telefoon heb, maar ik hoef hem maar 1x per week op te laden...en hij doet het altijd.
Hahahahah gelukkig ben ik niet de enige, durfde mijn telefoon amper nog uit mijn tas te halen Haha nee zonder gekheid, mijn vriendinnen verklaarden mij ook voor gek dat ik nog geen smartphone had, van de week ben ik overstag gegaan en heb een abbonement genomen met een Iphone
Hier ook uitstervend ras en het maakt me blij! Al die mensen die niet meer zonder internet kunnen buiten de deur. Zit je dan op een verjaardag iedereen moet het laatste nieuws lezen. Nee bedankt, alsof je je niet meer kunt vermaken zonder altijd op de hoogte te zijn op welke manier dan ook. Ik laat mijn telefoon ook graag gewoon thuis. Die smartfone komt er bij mij niet in!
hier ook een enorme laatbloeier hahaa! moest ook wel lachen om dat artikel! hier ook geen smartphone , zou nu miss wel willen maar weet niet zo goed welke. En daarbij wil ik liever niet verslaafd raken aan mn telefoon.... Moet nu een nieuwe abbo , dus wel wat aan het rondkijken!
Niet alleen twintiger hoor.. alle leeftijden. En ik irriteer mij dood aan telefoonhaters die echt overal en nergens moeten verkondigen dat ze het niks vinden en al dat gezeik. Maar wacht maar tot ze zelf één hebben! Ik hou van mijn smartphone! <3
ik hou ook van mijn telefoon haha en ik heb een vriendin die ook nog geen smartfone heeft, naja ze heeft er een liggen maar heeft nog niet de tijd/moeite genomen om het ding uit te pluizen! ik kan haast niet wachten tot ze kan whatss appen hahahah!
heb toevallig vanochtend nog op bol.com zitte kijken naar zon ding. maar als ik aleen al de informatie lees wordt ik al stapelgek. tot er geen gewone mobiel telefoons meer te krijgen zijn zie je mij niet met zon ding. en dan nog es wat ( en dit is niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen) heel veel mensen mekkeren over schulden en dat alles duur is maar wel allemaal zon ding ala 4-500 ballen in hun hand. tja keuzes maken denk ik dan
Heeft toch ook wel iets op een kinderfeestje...staan de kindjes te whatsappen i.v.p. van koekhappen ofzo Maar denk dat je idd over niet al te lange tijd wel verplicht ben om zo'n smartphone/iphone aan te schaffen....de overheid weet graag wat iedereen uitspookt natuurlijk
Ik zou niet weten wat ik er mee moet. Ik heb een laptop voor internet en heb een abonnement op mijn mobiel voor 4 euro per maand en dan verbruik ik bij lange na niet wat ik krijg. Mijn man heeft twee BB, en is er mee vergroeid, en ik HAAT het. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat emails aan het lezen en beantwoorden, "het nieuwe werken" noemt hij dat. Dat ding gaat zelfs mee naar het toilet, dus voor mij is het nu ook nog een vies ding. Volgens mij kan ik best wel wat mijn telefoon, maar nog nooit de moeite genomen om het uit te zoeken. En dan nog, die smartphones zijn behoorlijk prijzig, maar misschien ligt dat aan mij.