ja hoor, geen probleem (nooit problemen mee gehad). Ze namen altijd extra ouders mee. Hartstikke gezellig. Nooit bij nagedacht wat er allemaal zou kunnen gebeuren want dat kon bij mij ook gebeuren.
Bijna iedereen vult ja n..maar uit de reacties begrijp ik dat 80% een kind toch niet mee laat gaan in het voorbeeld dat ik schetste..met de auto met een andere ouder mee
Van mij mochten zaaltje mee, al zijn er bij ons niet veel uitstapjes geweest. Het enige wat ik duidelijk aangegeven heb is dat ik het van te voren wil weten als ze met de auto gaan. In dat geval ging ik zelf mee, of ik zorgde voor een goede stoel. Bij dat laatste werd trouwens wel een beetje raar gereageerd... Wist ik dan niet dat kinderen incidenteel ook zonder stoeltje vervoerd mogen worden? Ja dat weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat een goed idee vind... Maar het is toch maar een klein stukje? Ja lieve peuterspeelzaalmedewerkster, de meeste ongelukken gebeuren op kleine stukjes, ik wil mijn kind gewoon in een fatsoenlijk stoeltje hebben, anders gaan ze niet mee! Ja, maar dat is zielig! Echt, ze bleef in discussie gaan, ze vond me denk ik wat overbezorgd. Heel jammer voor haar dan!
Wij bepalen het per uitstapje. Ik vind het zelf fijn om mee te gaan, nu kan het (werk nu niet). Ik vind het leuk om hem te zien met andere kinderen. Ik vind het (nog) geen fijn idee dat hij met anderen meerijdt in de auto. Dus dan zal ik toch altijd proberen dat man / ik of eventueel één van de grootouders zou kunnen rijden.
Nee, helemaal geen problemen mee. Ook niet met het meerijden met andere ouders. Ik zou het namelijk ook raar vinden als een andere ouder zijn kind niet met mij mee zou laten rijden. Zonder enige gegronde reden vooraf.
Per kind MINIMAAL 1 begeleider? Is 1 volwassene op 2 kinderen een onmogelijke taak of zo? Sorry, maar dit klinkt echt van de zotte
Ligt er een beetje aan waarheen, maar ik denk dat het in de meeste gevallen geen probleem zou zijn hier, als ik het maar van tevoren weet.
Zou volledig afhangen van waarheen, met hoeveel leidsters, en hoe ze vervoerd zullen worden. Kan ik nu nog geen nuttige uitspraak over doen. Ik roep in ieder geval niet meteen Ja!