Pannenkoekenrestaurant in Noord-Brabant

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door SushiLover123, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij willen binnenkort met 2 kleuters en een dreumes naar een pannenkoekenrestaurant in de buurt. Ik heb al veel op Google gezocht en gekeken op de websites van de plekken die ik kon vinden, maar ik ben nu op zoek naar eigen ervaringen.

Wie is er wel eens bij een van onderstaande pannenkoekenrestaurants geweest?
    - Is er een leuke buitenspeeltuin?
    - Is er een leuke binnenspeelplek?
    - Hoe zijn de pannenkoeken? (ook wel handig om te weten ;) )

Bedankt!

De Chaamse Hoeve Chaam
    De Financiën Loon op Zand
    De Ontdekking Oisterwijk
    De Pannekoekenbakker Heusden
    De Rode Haktol Oirschot
    Hèt Pannekoeckershuys Den Hout
    Kloostertaveerne Breda
    Pannekoekenhuis Belveren Haaren
    Pannekoekrestaurant D’n Berepot Nieuwkuijk
    Pannenkoekenboerderij De Kabouter Schijndel
    Pannenkoekenboerderij Het Smokkelaartje Strijbeek
    Pannenkoekenhuis de Klomp Best
    Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve Breda
    Pannenkoekenhuis en Grill Restaurant De Brave Hendrik Lithoijen
    Pannenkoekenhuis Ten Bosch Chaam
    Pannenkoekenrestaurant Pan & Koek Den Dungen
    Restaurant Pan & Koek Eten & Drinken Rosmalen
    Spijs & Ijs Rijen

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hèt Pannekoeckershuys Den Hout !!

Heerlijke omgeving, buiten speeltuin met schommels, trampolines, klimrekken en weet ik het nog meer! Binnen ontzettend leuk en bij je pannenkoeken krijg je een aantal munten die de kindjes kunnen omwisselen voor een cadeautje uit hun eigen winkeltje!

Uiteraard heerlijke pannenkoeken, heel veel variatie!

Een aanrader wat mij betreft!

3. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Pan&Cook in st oedenrode. Heel lekker eten. Ook andere gerechten dan alleen pannenkoeken. Leuke speelhoek, fijn terras, en leuke buitenspeelplaats. Vriendelijke bediening en een cadeautje bij de minder pannenkoek.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Hier sluit ik me volledig bij aan :) . Door de verschillende zalen oogt het niet zo massaal, de speelgrotten vinden m'n meiden een feest :) en idd buiten is het ook erg mooi en ook gewoon nétjes.

Wij moeten er een half uur voor rijden, maar doen het graag. Hij staat ook wel heel goed bekend: Het is er áltijd druk heb ik het idee. Reserveren is wel belangrijk dus...

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Inderdaad den hout! Super leuk!

6. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Wij gaan zowel naar oirschot en in best. Maar de rode haktol heeft toch echt onze voorkeur. Ik hoor het van meerdere mensen die bij ons in best wonen dat ze liever naar oirschot gaan

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Oisterijk is ook leuk, heeft e speelzolder en en buiten. Spezolder heeft wel en vrij steile trap er naar toe

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.164
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs

Dit is de enige die ik ken van het lijstje. Ik ben er tijdens een vakantie ooit geweest - nog zonder kinderen. Het maakte op mij echt een leuke indruk. Ik wil er ook nog wel een keer met de jongens naar toe.

9. liekeb

liekeb Lid

19 jan 2011
    86
    11
    8
    Den Hout is inderdaad super!
    De Rithse Hoeve in Breda mag je overslaan!

10. tuc

tuc Niet meer actief

Den hout is leuk en de pannenkoekenbakker in heerle ook

11. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Je bent Hannebroeck in Dorst vergeten.

Mijn dochter heeft al meerdere leuke kinderfeestjes gehad in Den Hout en ik heb daar ooit zelf op het terras gezeten (nog kinderloos toen) dus geen eetervaring. Sowieso eten wij altijd thuis pannenkoeken. Mijn man is dé beste pannenkoekenbakker!

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hèt Pannekoeckershuys Den Hout is ontzettend leuk maar dan moet je wel de kindjes alleen kunnen laten spelen zonder toezicht. Ze kunnen als ze nog zo jong zijn best verdwalen omdat het best groot is. Binnen moeten ze met een steile trap naar beneden en weer naar boven om naar de speelruimte te gaan. Handig als je een groter kind mee neemt die een beetje kan oppassen.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #13 SushiLover123, 13 apr 2014
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
    Kijk, dit zijn precies de ervaringen, die ik zocht :)

In Den Hout zijn we een tijd geleden een keer geweest. Het was al donker. We zagen wel dát er een grote buitenspeelplaats was, maar verder niet hoe of wat. Binnen was wel leuk, voor de oudste. De kleinste was toen nog een baby, maar ik denk dat het binnen nog niet geschikt is voor hem (hij is nu anderhalf). Ik zag er toen veel grotere jongens, die héél wild deden. Veel te lomp voor onze oudste.
    Die steile trap is inderdaad ook erg eng voor de jongste, dus die kunnen we niet zonder begeleiding rond laten lopen. Maar dat is ook geen voorwaarde :)

De Financiën in Loon op Zand ken ik ook. Leuke grote speeltuin achter (geen zicht op, dus je moet mee, of grotere kinderen), leuke, maar kleine binnenspeelhoek. Ook geschikt voor kleintjes.

Deel Deze Pagina