Het is alweer bijna zover, nog even en de kerstman is weer in het land Tijd voor een vreedzaam topic, tijd om elkaar al het beste te wensen 🎄 Ik wil graag bij deze iedereen een heerlijke kerst toe wensen. Ik hoop dat de mensen die het niet zo eenvoudig hebben rond deze dagen toch nog een beetje kunnen genieten. Ik wens iedereen een liefdevol jaar toe, met veel gezondheid voor iedereen die je lief is. Veel vruchtbaarheid voor iedereen die het nodig heeft en heel veel geluk. Lach, leef, geniet!
Wat lief! Vruchtbaar ben ik wel, nu moet het nog blijven zitten.. Ik wens dat ieder haar wensen mogen uitkomen.
Ik wens iedereen veel geluk en gezondheid toe, mogen al jullie wensen uitkomen. Ik hoop in het nieuwe jaar mijn baan te mogen behouden en voor een kindje te gaan.
T.s niks meer aan toe te voegen. Iedereen een fijne kerst en nieuwjaar toe gewenst. Mogen onze dromen allemaal uit komen. Grote en de kleine. Mijn wensen. Gewoon rustig zo leven en gelukkig zonder te veel zorgen mijn kinderen het goed doen op school en dat ze daar ook gelukkig zijn.
Voor iedereen een fijn en goed nieuw jaar! Voor ons gezin vooral veel gezondheid en als het even kan dan eindelijk nieuw werk voor mij zodat we het niet zo krap meer hebben!
Ik wil aller eerst alle meiden hier bedanken voor alle lieve woorden! De steun die jullie mij virtueel geven etc! En verder hoop ik dat al jullie wensen uit mogen komen en dat iedereen een prachtig nieuw jaar te gemoed gaat!