Welke vitaminen nemen jullie nu voor de zwangerschap? Ik heb altijd die van Davitamon gehad met omega 3 vetzuren. Nu was ik net bij onze apotheek en die had ze niet, wel vele anderen maar die waren dubbel zo duur maar had dan weer met de hoeveelheid aan stoffen te maken. Begon meteen te twijfelen welke ik moest nemen dus wilde graag jullie mening horen
Ik gebruik de prenatal multivitamins van solgar daarbij slik ik van solgar nog extra d3 extra magnesium/calcium/zink en van orthica de visolie capsules. Ik ben heel erg tegen de synthetische vitamine namelijk. Deze zijn allemaal 100% natuurlijk en de beste merken die er eigenlijk zijn. Als je meer info wil kijk eens op hun site
ik heb dus altijd davitamon gebruikt, heb 2 hele mooie gezonde kinderen. Maar woon nu in belgie en kennelijk moeilijker te verkrijgen dan in nederland. snap je beredenering van de niet synthetische pillen, maar om nou meerdere te slikken vind ik ook niks... Niet nog een andere alles in 1?
Deze heeft alles erin behalve de visolie. Ik kies er zelf voor om extra van sommige dingen bij te slikken. En wat ik bedoel met de synthetische is dat je iets slik waarvan je bijna alles weer uit plast. En er zitten caak ook stoffen toegevoegd die echt niet goed voor je zijn om een voorbeeld te noemen vulstoffen of om ze langer houdbaar te houden noem maar op. Synthetische houd ook in dat vitamine in een laboratorium nagebootst worden. Echte natuurlijke vitamine en mineralen worden onttrokken uit dieren en planten uit de natuur. Ik geef alleen maar een tip dat het beter is om echte natuurlijke supplementen te slikken maar die keus is natuurlijk aan jezelf
Ik neem aan dat prijs niet moet uitmaken toch als het om de gezondheid van je toekomstige kindje gaat.....
Oke dus die omnibionta is goed? Dat was inderdaad die wat duurdere van de apotheek maar wil idd wel fatsoenlijke vitaminen en niet wat Brinsa zegt over de synthetische want je hebt helemaal gelijk daarin! Zoiets moet je niet in willen nemen eigenlijk daar heb je helemaal niks aan