Dag dames... Sommige kennen mij misschien al van allerlei topics.. even kort.. 23 augustus heb ik een miskraam gehad met curretage van een zwangerschap van bijna 11 wk. na weken lang vage testjes dacht ik vanmiddag uit mn werk, laat k nog maar s zo'n ovutest doen je weet nooit (17.00).. en zie hieronder... zou dit nu betekenen dat de eisprong heel snel komt? gisteravond gezellig geweest hier is het dan verstandig om vanavond weer gezellig te wezen of dagje overslaan? maar dan misschien kans dat k hem net mis... ook moet ik morgenavond werken tot 11 uur, dus ben pas kwart voor 12 thuis.. dan weet k ook niet of k nog zoveel puf heb...wat denken jullie??? Wat zo'n test al niet met je kan doen... zooo dolblij, dat dit dan de eisprong zou kunnen betekenen.
Wat de uitslag van de test inhoud zou ik niet weten, daar kan ik je niet bij helpen. Maar wat ik wel begrepen is dat het "klussen" voor je eisprong gunstig is. De zaadcel leeft zo'n 3-5 dagen. Iedere dag klussen schijnt de kwaliteit van de zaadcel niet veel goed te doen! Dan kan je het beter om de dag doen!
dank je, oke, dus stel vanavond niks word met klussen, heb k nog altijd kans als morge de eisprong plaats vind?
Als ik dan niet te laat ben, is t misschien dan beter idd, gezien t van gister nog geen 24 uur geleden is.. alleen het probleem is dat ik pas savonds kwart voor 12 ongeveer thuis ben en om half 3 weg moet.. meestal ben ik moe van werk, dus weinig puf.. of morgenochtend nog gezellig wezen scheelt toch weer 8 uur, vanavond of morgenochtend..
Ik zou lekker vanavond weer klussen! Zal wel mee vallen met die verminderde kwaliteit hoor voor een keertje!
Hahah oke dan dank je... ja dat van gister zit er toch wel in dus dan heb k daar ok nog kansje mee haha... hoop het zo..
succes.. in de week dat niels verwekt is hebben we het dagelijks gedaan, dus die verminderde kwaliteit zal meevallen
Weet iemand hoe lang je deze testen kan hebben? gister om 17.00 en vanmorge om 09.00 weer zo'n zelfde knaller... kan dit nog lang duren voor de piek echt weer gaat zakken?
hoi, ik gebruik ook ovulatietesten, maar dan die van CB. ik had vanochtend ook een smiley en volgens CB is het dan het beste om de 2 opeenvolgende dagen te klussen en dat gaan we ook doen. ik weet dat men zegt dat om de dag de kwaliteit van het sperma bevorderd maar toch, stel dat ik mijn ovulatie mis!
Eventjes tussendoor... de kwaliteit van het zaad gaat er niet op achter uit hoor als je elke dag klust. Er zal alleen wat minder zaad zijn. Maar goed dat maakt in principe niet uit. Al is het een kleine verse lading. Positieve ovulatie test elke dag klussen is geen probleem. Volgens de SMEP methode is het juist goed om vanaf je 1e positieve ovulatie test 3 dagen achtereen te klussen, dan 1 dag overslaan en dan nog 1 keertje. Enne dan wachten. 15 dagen na je positieve ovulatie test een zwangerschapstest doen. Hopelijk heb je daar net zo'n positief resultaat op als op je ovulatietest! PS wat erg van je miskraam. Sterkte!
Haha dank jullie wel... gisteravond niets meer van klussen gekomen.. was pas 0.00 thuis dus ja.. was doodop van werk.. zware dag.. in 1 week tijd 5 bewoners overleden.. echt heftig.. maar goed.. had nog wel ff een ovutest gedaan toen ik thuis kwam, en deze was beduidend lichter... vanmorge nog een gedaan, deze was ook weer lichter.. dus denk toch ergens overdag de ei is gesprongen, aangezien k smorgens nog een knaller had... zou dat kunne zo snel?? nu maar wachten.. vrijdag en zaterdag geklust dus t zou kunnen lijkt mij....nu op t wachtbankje zitten dat is niet echt mijn ding...