Hallo dames Hier is het allemaal erg onduidelijk op moment, ik heb een positieve ovulatietest gehad op 26 februari en 7 maart een druppel bruin bloed en verder niks, tot gister dacht ik ongi te worden, 2 dagen te vroeg, maar het bleef bij 3 x met plassen alleen bij het afvegen ( sorry voor de ranzige details) nu is er niks meer te zien, ik ben zo onzeker na een bbz in nov 2012 en een miskraam in januari 2014. de ovu test was op dag 15 positief dus ik zou eigenlijk dan toch pas morgen op dag ongi moeten worden want vandaag is het dag 30. Ik heb helaas geen testen in huis anders had ik die allang een gedaan maar ben ook bang na dat getest in januari waar de streepjes opliepen en ineens lichter werden... lieve groet cakeje
Zonder een test zul je blijven gissen meis. Ik snap je angst heel goed, ook ik heb een bbz gehad. Dat bruinverlies kan een voorbode voor je ongi zijn, dat je cyclus deze keer gewoon iets anders begint. Kan zo maar voorkomen. Maar ja het kan ook een goed teen zijn. Zonder een test weet ik ook niet of je zwanger bent meis, ik hoop het wel voor je.
Heel herkenbaar. Maar helaas kunnen wij het zo ook niet zien. Je zult toch echt nog een paar dagen moeten wachten of je ongi doorbreekt en anders testen. Je kunt dan zeker wel een vroege echo vragen bij je gyn denk ik.
ik wacht nog ff af en anders test ik van het weekend ja ik krijg met 5 weken meteen een echo om te kijken of het goed zit idd spannend,,...
Hier hetzelfde op dag 34 en 35 een heel klein beetje bruine afscheiding en inderdaad ook met afvegen. Gisteren getest, negatief. Nu afwachten en anders wederom een test na het weekend. Ik zal voor je duimen!!! Laat wat weten!!! Xxx