Hoi Dames, We zijn nu al een aantal maanden aan het proberen en ik dacht dat mijn cyclus steeds beter werd. Maar natuurlijk moet het deze maand weer afwijken. Mijn vorige cyclussen waren: 42-29-39-33-/. Nu zit ik al op dag 44. Op dag 42 had ik een test gedaan (Clearblue) en hieruit kwam helaas 'niet zwanger'. Ik ben dus niet zwanger.. Voor zover ik weet. Maar waarom wordt mijn cyclus nou weer zo lang? Ik voel wel al een tijdje vanalles bij mijn baarmoeder. Heeft iemand advies voor mij? Dankjewel.. X Laney
Ben je aan de pil geweest? Want dan kan het wel tot ruim een half jaar duren voordat je cyclus weer op orde is. Als het echt veel te lang wordt en je er erg mee zit, kun je altijd even langs de HA gaan. Succes meid!
@ Laney Owww ik herken me heel erg in jou verhaal. Bij mij ging het net zo 32, 42, 38 en nu is het alweer dag 77. Ik heb vooral 's avonds klachten, dat ik denk aaaaah zal nu vast niet lang meer duren voordat myn menstruatie doorzet. Heb de huisarts zo'n 2 week geleden gebeld, met de vraag en het enige antwoordt wat ze kon geven; is dat het soms erg lang kan duren voordat je menstruatiecyclus weer op de reel is, zeker een half jaar, maar een jaar is ook niet vreemd. Nou laten we het niet hopen!