Lompe actie van mij!

Discussion in 'De lounge' started by Teardrop, Sep 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een paar weken geleden stootte ik mijn kleine teen keihard tegen het pootje van de bank. Kon vrijwel meteen mijn schoen niet meer aan en dus gedoemd om op slippers te lopen (lees hinken). Maar goed, geen probleem want het was toch goed weer. Dus nageltjes gelakt en gaan met die banaan (met een flinke blauwe plek tussen de 2 tenen in). Heeft ongeveer 2 weken geduurd voor ik mijn schoen weer aan kon!

Tja en je voelt de bui al hangen.......vanmorgen dus weer keihard mijn kleine teen tegen het pootje van de bank gestoten (er komt me iets boven drijven over een ezel en een steen.......:)) Alleen dit keer mijn andere voet aan de andere kant van de bank!! Dus ik hou er maar rekening mee dat ik ook nu weer 2 weken op slippers mag strompelen. (Alleen vind ik het dit keer minder fijn met dat natte, koudere weer ;) )

Hoeveel meiden zitten er hier en denken bij zichzelf: "tjemig, dat had ik wel kunnen schrijven!!"??

( Oh en voor de mensen die het zich afvragen....de bank is ongeschonden uit de strijd gekomen hoor ;););) )

2. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Had ik wel kunnen wezen haha XD

Ik ben ook zoeen lomperd! Zo had ik tijdje terug in een dag, twee keer mijn been tegen de punt van de salon tafel gestoten! :D *ouch*.. (Hij stond er net, en was een stuk langer dan de oude.. en was dat dus vergeten)

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat is pijnlijk!! Hopelijk valt het nu mee.

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thymra, verklaarbaar dat je er tegenaan loopt dan! Altijd wennen met inschatten als er wat nieuws staat. Helaas staan onze bank en tafel al een hele tijd hetzelfde.....hihi. Maar gelukkig ben ik niet de enige met deze acties!

Sjorsje, het is te doen. Maar zodra ik mijn teen stoot sta ik toch even het alfabet op z'n kop, binnenste buiten en achterstevoren op te jodelen ;)

5. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh en dan moet ik nog collecte lopen ook vanavond......Lekkere timing whahaha

6. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    oww dom! hihi

ik heb dat met de afzuigkap die hangt bij ons precies op mijn hoogte... en elke keer weer stoot ik mn head tegen dat ding grrr!

7. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

ja zou mij ook kunnen overkomen. Zit echt vaak onder de blauwe plekken,meestal op me benen.

Moet wel zeggen nu dat ik zwanger ben ik me niet meer zo stoot. Normaal ben ik nogal van ff snel dit en dat en dan stoot ik me. Maar ff snel gaat nu niet meer dus geen blauwe plekken op me benen.

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik ben ook zon lomperd maar met als gevolg ik 6 weken lang met een gebroken middenvoetsbeentje zat!! En nu nog steeds pijnlijk!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zou mijn verhaal kunnen zijn :D al had ik waarschijnlijk de bank geschopt hahaha.

10. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

@ teardrop Heb het niet alleen met de salon tafel hoor ;) hoevaak ik mijn kop wel niet heb gestoten tegen de lamp boven de eettafel, en de poten van het bedje van mijn zoon, ook zo vaak! en die staat er ook al een lange tijd XD

Ik ben ook gewoon erg lompig, zit ook vaak onder de blauwe plekken of schrammen van de muur in de gang (is zo grof! en heb me er zo vaak tegen aan gestoten wanneer ik de wasmand uit de badkamer pakte en de gang is al niet zo groot..) of wanneer ik slaap dronken naar de wc moet.. :D

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Had mijn verhaal idd kunnen zijn, ik blijf altijd haken achter het traphek of de tafel. En idd je loopt wel een week te hinken, echt zo'n pijn!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou de bank verkopen:p

Oh ik heb dat zooo vaak.. Ben ook echt een druif daarmee:p

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Teentje nu

Ik lees echt allemaal "dat had ik kunnen zijn" acties!!!

Attached Files:

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Oh ik stoot mijn tenen bijna dagelijks dan roept mijn dochter "mama kusje?" :p
    Maar gelukkig nog nooit zo hard dat ik mijn schoen niet aankon

15. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kleintje, het is op zich niet eens enorm gezwollen. Beetje maar.
    Maar zodra ik mijn schoen aantrek komt er een branderig gevoel met steken zeg maar. Tja, dan trek ik mn schoen harder uit dan dat ik m aan had hahaha.

16. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lekker herkenbaar en zijn het mijn tenen niet dan is mijn inschatting van bochten maken door een deur helemaal fout. Regelmatig een gekneusde (of minimaal blauwe) schouder.

17. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja die is hier ook herkenbaar Esther!!

18. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm ja dat zou ik kunnen zijn....doe ik ook wekelijks...

19. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Mijn oma heeft zo een afdakje buiten waar ze altijd allemaal onder zitten. En al zolang als ik weet hangen daar dezelfde lampen en toch krijg ik het iedere keer klaar me daar tegenaan te lopen. Eigenlijk iedereen.. Mijn oma en opa zijn niet zo groot dus die hebben daar geen last van... en dat toch al een jaar of 6.. 2x in de week..

20. gemma87

gemma87 Actief lid

Mar 14, 2011
    371
    2
    18
    Ja hoor 10wk terug zo lomp mn teen gestoten datthij uit dekom stond mn kleine teen welteverstaan..
    Paste net op tijd in mn trouwschoenen ..

Share This Page