wie kan me helpen? ik ben zo bang. ik poep al een week of 8 bloed. later kwam daar ook nog diarree bij. gisteren een coidoscoop oid gehad en er zat een grote ontsteking. de arts vermoed dat het cu is. hij heeft een stukje weefsel op kweek gezet en dat moet ik nu afwachten. ook wilde hij mijn hele dikke darm gaan bekijken maar dat zie ik echt niet zitten. ben echt zo zenuwachtig. heb geen pijn, of koorts oid. pfff erg dit. wie heeft er cu zonder de verdere pijnklachten enzo?
Ik ken dit helemaal niet maar wil je wel veel sterkte en beterschap wensen. Hopelijk weet je gauw meer.
Oei, ik hoop voor je dat het niet zo is. Een vriend van mij heeft het ook. Maar dit is nu allemaal onder controle en t is al een paar jaar rustig. Dus gelukkig heb je er niet altijd last van. Succes meid
Ik heb sinds 4 jaar ziekte van crohn. Heel veel ziek geweest 2 jaar lang (fistels e.d.) en uiteindelijk is er een stoma geplaatst. Moet daar natuurlijk wel bij zeggen dat ik een hele erg vorm had en geen enkele andere medicatie aansloeg en mijn fistels niet dicht gingen. Was een moeilijke keus maar mijn leven is er zo door verbeterd dat ik er blij mee ben. Doordat ze niet de oorzaak weten van Colitis en Crohn is er ook nog geen medicijn op de markt om je ervan af te helpen. Ze kunnen het alleen onder drukken. Ik heb nu onderhoudsmedicatie 1x per 6 weken een infuus (remicade) in ziekenhuis (ben er dan 3 uurtjes) Verder gaat het inmiddels super goed