Hi! Iemand leuke ideetjes? Ik heb onlangs deze kokerrok gekocht, maar veel verder dan een zwarte top kom ik niet Wit is niet echt mijn ding Kom maar op met die leuke linkjes! Thanks!
Ik ben van de blousjes haha, dus zou er dan een wit, zwart, lichtroze (echt poederroze) op dragen. Eventueel met zwarte blazer eroverheen.
Uhmm... volgens mij is dit zo'n rok waar letterlijk álles op kan. Ik heb zelf net zoiets gekocht omdat je er zo'n beetje alles op kan dragen. Echt een basic. In de zomer pastelkleurtjes, grijs, goud. In de winter okergeel, rood, aubergine, zilver. Hij leent zich volgens mij ook goed voor printjes enzo. Deze winkel vind ik zelf heel leuk (een soort kruising tussen schattig en studentikoos) https://www.bellerose.be/collections/new-pre-fall-collection
Dit is inderdaad een rok waar werkelijk alles mee kan. Ik zou iets in pasteltinten zoeken; creme wit, mintgroen, poeder -of oudroze. T-shirt met printje, gecombineerd met all stars of een wat netter shirt /blouse met pumps, espadrilles of sandalen, het kan allemaal.
Die zijn zo leuk! Heb er 3 en draag ze graag! Met shirtje, of top en jasje. Met hakken vooe netjes en mijn witte adiads voor sportief.
Bedankt voor de reacties! Heb 4 van zulk soort roken gekocht, zit heerlijk Ik zoek echt iets zomers, gezien we volgende week 3 weken naar Tunesië gaan (35 graden). Veel dingen die genoemd zijn die staan mij helaas niet 😳 Zoals de pastelkleuren. Ik heb een lichte huid, blonde haren en blauwe ogen. Zoiets maakt mij gauw bleek, vandaar dat ik het lastig vind en niet verder dan zwart kom Ook lichtblauw wat geopperd werd staat mij niet. Ik ga maar eens ff goed in m'n kast kijken!
Inderdaad wel leuk! Maar no way dat ik 119 euro voor een basic truitje ga betalen haha Daar is mijn portemonnee helaas niet naar
Je ze zijn wel duur, he? Ik heb ook de kast niet mee volhangen hoor, maar kijk vaak wel voor inspiratie. Jeetje, blond haar, bleke huid... dat kan inderdaad best moeilijk zijn. Ik ben zelf vrij bleek met een gelige ondertoon en donker haar. Mijn zusje is donkerblond met een bleke huid met een blauwige ondertoon... we kunnen dus niet dezelfde aan. Dus ik kan me voorstellen dat pastels voor jou helemaal niet fijn werken. Heb je wel eens een kleurenanalyse gedaan? Sommige mensen zeggen bijvoorbeeld dat geel hen niet staat (heb ik zelf jarenlang gedacht) terwijl het om de tint geel gaat. Dit is een site die het wat beter uitlegt en meteen tips geeft over goede kleuren voor jouw tint. Dat scheelt met kiezen https://styletrip.com/nl-nl/Page/42/kleuranalyse-test-ondertoon-van-de-huid Leuke tops trouwens!
Beige of lichtbruin Heel donkerblauw met nude kleurige sandalen Blauw of zwart met wit gestreept strak shirt Spijkerblouse erin stoppen of spijkerjasje erop Oker/beige achtig gele kleur? Beetje mosterd kleur