geen ervaring, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. kan me voorstellen dat de grond ff onder je voeten wegzakt. hopelijk valt het allemaal mee straks.
Ja ik ben ook er benieuwd. Ik hoop zo dat alles meevalt. Wat schrikken zeg als je zo'n uitslag krijgt
Jeetje sterkte. Je hebt nu waarschijnlijk het onderzoek al. Ik hoop dat alles meevalt. Je klachten waren dus vermoeidheid en pijn bij het vrijen. Heb je n.a.v. die klachten het onderzoek gehad of zit je al in de leeftijdscategorie voor de standaard onderzoeken?
ik ben ook heel benieuwd en hoop dat ts zo blij is dat ze het ons vergeet te melden en niet omdat ze zo slecht nieuws heeft gehad.
Ik weet niks meer als vanmorgen! Ze hebben dus niks gedaan. Maar word 5 januari opgenomen op de poli en gaan ze een echoschopisch onderzoek doen en ze nemen een hap uit de baarmoedermond dat ze dan opsturen naar de pathaloog. 2 weken later krijg ik de uitslag. De gyn kon alleen benadrukken dat pap 4 geen goede uitslag is maar dat het niet betekend dat het al kanker. Maar het is zeker geen onsteking... Nu dus wachten tot volgende week. Ik heb de test laten doen omdat ik 30 ben.