Ik heb nog niet gereageerd maar dacht regelmatig aan je afgelopen week. Sterkte en succes met wachten
Nou het slechte nieuws is dat ik cin3 heb en nog een beetje erger ik zat dus in het voorstadium van kanker... Het goede nieuws is dat ze vorige week wel al alles hebben weggehaald. Einde maart moet ik terug voor een nieuw uitstrijkje dus het word weer afwachten. Ik ben toch wel geschrokken en weer blij aan de andere kant. Het is heel dubbel allemaal. Het voelt alsof iemand russisch roulette met me speelt en nu zat er geen kogel in. Pff Voor nu dus maar proberen dit te verwerken en proberen weer met alles verder te gaan. Het is allemaal onwerkelijk!
Jeetje Lad, wat komt er zo ineens een hoop op je af hè? Ik geloof goed dat het nog een beetje onwerkelijk klinkt en het moet bezinken, het is niet niks meid ik wil je heel veel sterkte wensen!! En als je je zorgen maakt eerder aan de bel trekken hè! Beter 1 keer teveel gerust gesteld worden dan te weinig gelukkig is alles al weggehaald hele dikke knuffel meid!!
Ik kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel geeft. Schrikken ook en de andere kant dat alles wel weg is gehaald. Jeetje. Heel veel sterkte met alles. Ik hoop dat je toch een beetje opgelucht kunt zijn. Maar dat lijkt me erg lastig nog. Nogmaals sterkte.
Pfff Lad, het is idd niet niks om zulke dingen te horen Gelukkig hebben ze in een keer alles weggehaald...Dikke knuffel
Jeetje Lad, niet het nieuws waar je op had gehoopt natuurlijk!! Echt schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel bij hebt. Wel blij dat alles weg is gehaald de vorige keer. Hopelijk is je uitstrijkje in maart straks beter, maar wat Daantje zegt - als je je zorgen maakt, bel eerder!! Veel sterkte meis en een dikke knuffel!!