Uitstrijkje niet helemaal goed.

Discussie in 'De lounge' gestart door ingie, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ik heb de laatste tijd wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar heb dat eigenlijk als sinds de geboorte van Joep. En ook erg veel afscheiding.
    Zal het er vrijdag bij vertellen, misschien dat het erbij hoort?

2. sim

sim Niet meer actief

ik zou sowieso alles benoemen en vooral al je vragen stellen (misschien een idee om alles op te schrijven kun je het ook niet vergeten. klachten hebben hoeft niet te betekenen dat het mis is hoor)

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    je kan er ook zelf om vragen hoor
    iig heb toen wel laten doen
    Ik had toen ruzie om iets anders met de assistente omdat ik gewoon 100% zeker wist geen clamydia te hebben maar dat is een ander verhaal

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou vanmorgen weer heen geweest hoor :( . Ze gaan nu uitzoeken of ik de drager ben van het virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Dus 4 weken wachten op de uitslag.
    Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Groetjes Ingrid

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nou echt niet. Als ik nu niet op mijn eigen verzoek een uitstrijkje had laten maken, had ik nooit geweten dat ik PAP3A heb en had het over 7 jaar misschien telaat geweest!

Woensdag krijg ik de uitslag van mijn biopten, als die negatief is word ik "geschilt"

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nog een weekje en dan kan ik bellen voor de uitslag :rolleyes: :rolleyes:
    Wat duurt het wachten lang zeg. Waarom zijn daar 4 weken voor nodig? :evil: :evil:

7. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Wat zijn behalve onregelmatige bloedingen dan nog meer aanwijzingen dat er iets niet goed is?

8. ProudMum

4 WEKEN? trek je her nog een beetje?
    ik moest er 3 wachten en anderen hoorde ik weer over 2 weken. Ik heb mijn uitslag gehad; CIN1. Over 6mnd krijg ik weer een colposcopie en dan weer een kweek. Ze willen nu niks doen omdat het over 6 mnd weg kan zijn. Het is geen kanker, maar het moet wel in de gaten gehouden worden zeiden ze.

9. ProudMum

10. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Bedankt.
    Net even gekeken en ik heb 2 van de genoemde symptomen.
    Maar ben bijna 5 maand geleden bevallen, dus kan het zijn dat de baarmoeder dan nog gewoon onrustig is van de zwangerschap/bevalling? Is ook pas na de bevalling gekomen. Heb na 6 weken toen nog allerlei onderzoeken en kweekjes in t ziekenhuis gehad en dat was allemaal goed.
    Heb nu net een paar dagen een spiraaltje, ben benieuwd of het daar rustiger van wordt.

11. ProudMum

het kan idd door de bevalling komen hoor, maarja, als je het zeker wilt weten moet je even langs de HA voor een uitstrijkje

12. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Nou meid jakkes.... Succes met afwachten. Ik zou stikken van de zenuwen!

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn vader moest 4 maanden wachten op de uitslag van het erfelijkheidsonderzoek voor borstkanker :evil: Dat is pas onmenselijk! Gelukkig heeft hij het niet, en ik dus ook niet, maar helaas genoeg in de familie wel :(
    Mijn vader is al 5 broers/zussen kwijt aan die ziekte

14. ProudMum

Maxje, het is altijd onmenselijk als je lang moet wachten op een uitslag

15. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Iedereen die op uitslagen aan het wachten is... Succes!

Ik was zelf 20 toen ik pap 3B had en het afwijkende stukje werd 2 weken later ook weggehaald (auw!) Nu bijna 2 jaar later ga ik nog steeds om de 6 maanden op controle. Soms om de 3 maanden. Ben nog steeds ontzettend bang dat het terugkomt en dat ik het te laat ontdek.

Heel veel succes,

Sam

16. ProudMum

@ Sam, heel herkenbaar die angst meid! gelukkig is het afwijkende stuk weggehaald!

17. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn schoonzus gesproken. Die was gisteren gebeld door haar huisarts met de mededeling dat ze naar de gyn moest ivm de uitslag van het uitstrijkje dat ze had laten doen bij het verwijderen van het koperen spiraal. Ze moest niet meteen bang worden, maar ze wilden wel met haar praten.
    Gisterennacht kwam ze dus met moeite door en vanmorgen geweest.

Ik weet alleen niet welke PAP ze heeft. Ze hebben gezegd dat ze het heel schoon moest houden. Extreem schoon, want normaal gesproken mag je je vagina niet te veel wassen met zeep of middelen. Zij moet dat nu wel doen en alles in de gaten houden, zoals jeuk enz.

Ze hebben het ook meteen schoongemaakt daar. Maar ze is nog wel bezorgd. Heeft iemand dit ook meegemaakt?

18. ProudMum

ik (nog) niet, maar wil jullie wel sterkte wensen!

19. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou gisteren maar even gebeld met de ha. Of de uitslag toevallig al binnen was. Had het niet meer, moest het gewoon weten.
    Ik blijk een licht HPV virus bij me te dragen, maar is niet verontrustend. Moet met een jaar weer een uitstrijkje laten maken. Ze houden me dus wel in de gaten.
    Dit is een hele opluchting. Ben blij dat ik gisteren toch maar even gebeld heb.

Voor andere meiden die nog op een uitslag wachten, SUCCES!
    Ik weet nu wat het is.

Groetjes Ingie

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, wachten is altijd onmenselijk!

Deel Deze Pagina