Ik krijg de site maar niet fatsoenlijk geopend alleen met zo'n witte achtergrond en het hele menu ineens links onder elkaar zonder afbeeldingen. Ookal opnieuw opgestart, een andere browser geprobeerd. Doet die bij jullie ook zo raar?
Nee hier geen last van? Bij mij doet hij het normaal. Misschien je cookies verwijderen, geen idee of dat helpt? Valt te proberen natuurlijk
als je Firefox gebruikt ga je bovenin naar - Extra - Opties - tabblad privacy - cookies tonen, in het volgende schermpje klik je op alle cookies verwijderen (onderin dat schermpje) Internet explorer : - rechts bovenin op de knop beveiliging - browsgeschiedenis verwijderen - zorg dat je cookies aangevinkt hebt en onderaan op verwijderen klikken als je de knop beveiliging niet hebt zit dit waarschijnlijk onder de knop - extra - veiligheid - browsegeschiedenis verwijderen - cookies aanvinken - verwijderen Hopelijk lukt het
Oh.... ja dat weet ik niet haha. Ik gebruik die niet . Maar het zal vast zoiets zijn, dat het bij je internetinstellingen ergens tussen beveiliging staat. Doet hij het ondertussen al?