oh ik kan wel huilen. mijn telefoon (2mnd oud) is stuk gegaan jongste had hem laten vallen en de audio ingang was stuk gegaan dus vandaag laten maken a 150 euro. valt buiten de garantie dus komt op eigen kosten. ben ik thuis heeft de jongste hem weer te pakken gekregen en had het hoesje er nog niet op gedaan, valt die met de voorkant kapot op de tegels. kost me nog eens 400 euro extra. echt.... wat een **** dag. jullie ook wel eens zoveel pech?
Gelukkig niet, want jeetje.... wat een pechdag Heb je geen inboedelverzekering waar je dit op kan claimen? Wij hebben speciaal toen we kids kregen een inboedelverzekering afgesloten met all risk dekking. Misschien iets om eens naar te kijken. Maar voor nu: dikke virtuele knuffel!
Jup inboedelverzekering. Wij hadden alles vergoed gekregen toen mn zoontje op schoot sprong terwijl de telefoon in de broekzak zat.
Wat voor een fragiele telefoon heb jij dat de audio ingang stuk valt en dat het 400 euries mag kosten voor de voorkant.. Ik heb veel schermen gehad maar het duurst kost mij nog geen 150 in euro's als ik dat moet vervangen.. En ik heb een iphone :/
De nieuwste iphone , de 7 is waterdicht en die schermen kosten 400 euro Weet niet of TS deze heeft hoor
Wauw kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Wijze les: Telefoon op een plek leggen waar je jongste kindje niet bij kan
Ik heb een galaxy s7 edge. tijdens het vervangen van de audio was de achterkant ook stuk gegaan die Is dus ook vervangen. en nu de voorkant dus ook kapot en die is 400 euro. ga morgen even bellen met de inboedel verzekering hopelijk krijg ik het vergoed ben als het goed is wel all risk verzekerd
Het scherm van mijn Samsung galaxy s7 edge kost ook 400 hoor. @ TS is je telefoon verzekerd? anders inboedelverzekering proberen. Mijn man loopt al maanden met een kapot scherm, moeten we nog steeds voor bellen.
Mijn telefoon was ook stuk gegaan en idd gevalletje inboedel verzekering. Maar jeetje wat een pech. Heb zelf ook een s7 edge kan me voorstellen hoe erg je baalt!
Oh wat balen! Zeker weten dat het echt het scherm is, en niet een evt beschermplaatje wat erop zit? Mijn man had dat nl ook met zijn telefoon én met zijn tablet. Was ervan overtuigd dat bij beide een flinke barst in het scherm zat, totdat een collega hem erop wees dat dat waarschijnlijk gewoon het beschermplaatje was, en dat bleek ook zo te zijn gelukkig. Weet niet of je zoiets extra over je scherm hebt zitten?
hij is weer gemaakt, morgen nota's opsturen met foto's en dan horen we meer maar als het goed is wel. *fingers crossed*
Woon je in de stad? Dan is er altijd wel iemand te vinden die zoiets zwart repareert voor veeeel goedkoper. Ik ging ook altijd naar officiële computer store voor zoiets maar kost je klauwen vol geld.