Ehm.. ovulatietest twijfel..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door uil85, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hey meiden,

Ik heb waarschijnlijk een hele stomme vraag.. Maar.. Is een ovulatietest altijd 100% te vertrouwen? Ik zit vandaag op dag 13 van mijn 28 daagse cyclus. Mijn bmm voelt zacht, staat op en ik heb vruchtbaar slijm.. Je zou zeggen alle kenmerken van een ovulatie zijn er.. Alleen mijn ovulatietest is echt nog niet positief.. Als ik het nu bekijk lijkt het er op dat hij weer rond dag 16 positief zal zijn.. En nu begin ik dus te twijfelen aan de ovulatietest.;).. Stom..

2. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    ik lees even met je mee..
    Hier ook altijd ..... ovu test geeft pas knaller 2 dagen later :(
    Nu dat ik al een jaar ermee bezig ben begin ik er ook erg aan te twijfelen!

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja een ovulatietest is zeker betrouwbaar! Alleen garandeerd het niet dat je een eisprong krijgt, die kan je eigenlijk alleen zeker weten door te tempen!! Maar het is normaal dat je baarmoeder een paar dagen voor je eisprong al veranderd. Hier ook altijd rond de 5 dagen slijm en 2 dagen t meest en ongeveer 2-3 dagen voor m'n eisprong gaat hij echt open staan.

4. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Okee, al fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort problemen..:D

Ergens denk ik dat het bijna onmogelijk is dat de ovutest ernaast zit.. Maar als ik puur op mn lichaam af zou gaan, voel ik dat ei al aankomen:)

5. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Als mijn ovu test knalt dan is mijn rekbaar doorzichtig vruchtbaar slijm al verdwenen....Herkent iemand dit?

6. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Hier soortgelijk iets: slijm, wat vage steekjes rond eierstok en meer zin in sex dagen voor positieve ovulatietest..
    Denk dat je lichaam zich gewoon aan het klaar maken is voor de eisprong..?!

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Ovutest geeft alleen je piek aan. Het zegt niets over het wel of niet springen vab het eitje.

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had altijd een paar dagen voor mijn ei al vruchtbaar slijm

9. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Maar moonlight... Had je ten tijde van ei ook nog slijm?!

Deel Deze Pagina